Liigu edasi põhisisu juurde
Tähelepanu! Liikvel on petukõned, kus helistaja esitleb end pangatöötajana ja üritab välja petta PIN-koode või teisi pangakaardi andmeid. Olge palun hoolsad ja ärge edastage oma isiklikke andmeid telefoni teel.

Coop Pank alustas ettevõtetele faktooringuteenuse pakkumist

Coop Pank tõi turule faktooringuteenuse eesmärgiga pakkuda ettevõtetele võimalust finantseerida oma klientide müügiarveid, pakkudes neile pikemaid maksetähtaegasid ning seeläbi parandada oma rahavoogusid ning suurendada konkurentsivõimet.

Coop Panga juhatuse liige Hans Pajoma märkis, et panga klientidel on olnud faktooringuteenuse vastu suur huvi: „Teenuse arendamisel võtsime arvesse klientide soove ja vajadusi. Faktooringuga tahame aidata oma klientidel olla senisest konkurentsivõimelisemad ning äriliste eesmärkide saavutamisel edukamad.“ Coop Panga uus teenus võimaldab ettevõtjatele paindlikku ja tegelikule müügimahule vastavat lisafinantseerimist. „Nii saab ettevõte ära kasutada müügivõimalused, mida ei suudeta finantseerida omavahenditest või teiste finantseerimistoodetega. Meie faktooringuteenus on suunatud Eestis tegutsevatele ettevõtetele, mille äri iseloomustavad pikad maksetähtajad,“ selgitas Pajoma. Tingituna tänasest Covid-19 viirusega kaasnenud kriisist on ettevõtetel rohkem kui kunagi varem vaja tagada kontroll oma rahavoogude üle ning olla likviidne. „Usume, et suudame oma faktooringulahendusega olla abiks paljudele ettevõtetele,“ täiendas ta.

Faktooringuteenus tähendab, et pank rahastab ostjatele esitatud arveid ja haldab vastavaid laekumisi. Teenuse eesmärgiks on võtta arvesse ettevõtte arengut ja hooajalisust, parandada likviidsust ja konkurentsivõimet ning maksekäitumist.

Hans Pajoma sõnul on Coop Panga strateegiliseks eesmärgiks sünergia loomine kaubanduse ja panganduse vahel. „Faktooringuteenuse turule toomisega astume selle sünergia loomisel järgmise sammu, millest võidavad meie ettevõtjatest kliendid, kes soovivad  kaupu müüa kas Coopile või oma teistele klientidele,“ sõnas Pajoma.

Jaga