Liigu edasi põhisisu juurde

Hea klient! Seoses pühadega ei liigu 29. märtsist kuni 1. aprillini Euroopa ehk SEPA maksed. Pangasisesed maksed ja pankadevahelised välkmaksed liiguvad tavapäraselt. 

Coop Pank avalikustas uue kaubamärgi

Tänavu sügisel turule tulev Coop Pank avalikustas uue kaubamärgi ja visuaalse identiteedi, mis rõhutavad panga kuulumist Eesti suurimasse toidu- ja esmatarbekaupluste gruppi Coop.

Krediidipank võtab Coop Panga ärinime ja kaubamärgi ametlikult kasutusele tänavu sügisel. Suve lõpus ja sügisel saavad Coop Panga brändile vastava väljanägemise 12 Krediidipanga kontorit üle Eesti. Samal ajal on plaanis avada mitmel pool uusi panga esindusi ning teha lihtsamad pangateenused järk-järgult kättesaadavaks enam kui 350 Coopi kaupluses üle Eesti. Narvas, Pärnus, Viljandis, Kuressaares ja Lasnamäel kolivad Coop Panga esindused sama katuse alla lähima Coopi kauplusega.

Coop Panga juhatuse esimees Margus Rink lausus, et uus kaubamärk rõhutab Coop Panga kuulumist samasse gruppi Coopi jaekauplustega. “Uus kaubamärk on kooskõlas meie äristrateegiaga: kui siiani on tegutsenud Eestis nii pangad kui kauplused eraldiseisvalt, siis loodav Coop Pank teeb lihtsad pangandusteenused kättesaadavaks ka Coopi kauplustes,” ütles Rink.

“Erinevalt teistest universaalpankadest, mis on seadnud fookuse suurematele linnadele ja tõmbavad mujal oma tegevust kokku, püüame olla lähedal kõigile Eesti inimestele - Häädemeestest Avinurmeni, Tallinnast Võruni. Coop Panga strateegia on üles ehitatud panganduse ja kaubanduse integreeritusele ja sellest tekkivale sünergiale, mis on kasulik nii klientidele, kauplustele kui pangale ja lubab meil oma teenuseid pakkuda ka nendes Eesti nurkades, kust teised pangad on oma esindused ja isegi pangaautomaadid ära viinud,” lausus Rink.

Coop Pank investeerib uue kaubamärgi kasutusele võtmisesse, pangakontorite renoveerimisse ja uute esinduste avamisse kokku ligikaudu 1,5 miljonit eurot. “Uues brändis kasutatavad värvid ja kujunduselemendid väljendavad meie olulisemaid põhiväärtusi ehk eestimaisust, ühistulisust ja regionaalset kohalolekut. Seejuures soovime olla selgelt ja äratuntavalt Coopi kauplustega sama grupi liige,” selgitas Coop Panga turundusjuht Tiina Tali.

Koos ärinime ja kaubamärgi vahetusega uuenevad ka meie koduleht, internetipank ja mobiilipank ning saavad ühtse, uuele kaubamärgile vastava ilme kõik Krediidipanga kontorid.


Tiina Tali
turundusjuht

Uusi teenuseid ja täpsemaid ärilisi eesmärke tutvustab Coop Pank uue kaubamärgi kasutuselevõtu järel lähikuudel.

Eesti ainus ühistuline jaekaubandusgrupp Coop Eesti, mille müügivõrgustikku kuulub enam kui 350 kauplust üle Eesti, ostis tänavu jaanuaris varem Moskva Pangale kuulunud enamusosaluse AS Eesti Krediidipangas. Coopi eesmärgiks on luua Krediidipanga põhjal tugev Eesti kapitalil põhinev Coop Pank, mis kasutab ära jaekaubanduse ja panganduse vahel tekkivat sünergiat ning toob igapäevased pangateenused taas inimeste kodu lähedale. 19 ühistust koosneval Coop Eestil on umbes 80 000 eraisikust omanikku ja ligi 600 000 püsiklienti.

Jaga