Liigu edasi põhisisu juurde

Privaatpangandus

Personaalne teenindus toimib kui kellavärk

Privaatpanganduses teenindab klienti isiklik kliendihaldur, kes aitab leida parima lahenduse kõigile finantsalastele küsimustele ning tagab range konfidentsiaalsuse ja maksimaalse mugavuse asjaajamisel. Tema poole võib alati pöörduda, kui tekib pangandus- või investeerimisküsimusi. Ta on valmis klienti vastu võtma igal kliendi jaoks sobival ajahetkel. Samuti on ta valmis alati vastama telefonikõnedele ja e-kirjadele.

Meie privaatpanganduse haldurid on kõrge kvalifikatsiooniga ning pikaajalise pangandusalase kogemusega. Nad tunnevad hästi nii pangatooteid kui ka varahaldusega seotud võimalusi ja aitavad Teid olemasoleva vara haldamisel ning pakuvad lahendusi uute vahendite loomiseks. Nõu saab ka korporatiivküsimustes. Samuti on haldurite kaudu võimalus kaasata erinevate valdkondade eksperte.

Privaatpanganduse kliendiks saamiseks saab meiega ühendust telefonil 669 0980 või e-posti aadressil privatebanking@cooppank.ee.

Privaatpanganduse info

Ava kõik
  • arvelduskontod Coop Panga poolt noteeritavates valuutades
  • hoiused
  • laenuvõimalused
  • arveldused
  • internetipank
  • MasterCard deebetkaart
  • MasterCard krediitkaart
  • kaasabi firmade asutamisel
  • finantsplaneerimine
  • maksu- ja juriidilised konsultatsioonid

Kliendi soovide ja vajaduste paremaks rahuldamiseks kasutab privaatpangandus spetsiifilisemate küsimuste puhul oma partnereid, kelle nõuandeid saab usaldada.

  • väärtpaberitehingute teenindamine