Liigu edasi põhisisu juurde

Rahvusvaheliste klientide pangandus

Kas Sinu ettevõte on registreeritud väljaspool Eestit või ettevõttega seotud võtmeisikute seas on mitteresidente? Kas soovid hoiustada või investeerida oma varasid ning arveldada sealhulgas ka rahvusvaheliselt? Kas soovid kasutada kiiret, mugavat ja stabiilset panganduskeskkonda ning selle teenuseid eesti, vene või inglise keeles? Kui jah, siis Coop Pank on õige valik. Oleme usaldusväärne ja kindel partner ka oma rahvusvahelistele klientidele.


Meid iseloomustab personaalne teenindus, oma kliendi põhjalik tundmine ning koos õigete lahenduste leidmine. Pakume kõiki igapäevapanganduse teenuseid ja tehinguid on võimalik sooritada tööajal otse halduri vahendusel või ööpäevaringselt internetipangas.

Kui aga soovid saada kiirelt vastuseid konkreetset teemat puudutavatele pangandusküsimustele, soovitame kokku leppida nõustamisaja telefonil 669 0980 või e-posti aadressil privatebanking@cooppank.ee.

Lisainfo

Ava kõik
  • arvelduskonto
  • maksed
  • hoiused
  • pangakaardid
  • kaubanduse finantseerimise tooted (pangagarantiid, akreditiiv, inkasso)

Coop Pank AS-i jaoks on väga oluline hea pangandus tava järgimine ja oma kliendi tundmine. Sellest tulenevalt palume oma klientidelt enne suhete sõlmimist mitmesuguseid dokumente ning esitame täpsustavaid küsimusi.

Juriidilisel isikul palume esitada järgnevad dokumendid

  • juriidilise isiku registreerimistunnistus (Certificate of Incorporation)
  • juriidilise isiku põhikiri või ühinguleping (Memorandum and Articles of Association, Memorandum of Association, By-Laws)
  • dokument juriidilise isiku juhtkonna valimise/määramise kohta
  • esindusõigust tõendav dokument


Olenevalt vajadusest, võib olla vaja esitada lisaks

  • registri väljavõte (Certificate of good standing from the official registry of companies of the country of registration in case more than six months have passed from primary registration)
  • kehtiv volikiri esinduse osas (Power of attorney)
  • usaldusleping (Declaration of Trust or Trust Deed)
  • ülevaade ettevõtte äriplaanist ja strateegiast ning soovituskiri praegusest kodupangast

Dokumendid, mis esitatakse pangale välisriigist, peavad olema tõlgitud, apostillitud ja notariaalselt kinnitatud. Pank aktsepteerib tõlkeid eesti, vene või inglise keeles.

Kontot saab avada pangakontoris, mis asub Tallinnas Narva mnt 4.