Liigu edasi põhisisu juurde

Tehisintellekt finantsnõustajaks? Millised on panganduse tulevikusuunad?

Kas teadsid, et Coop Pank oli Eestis esimene pank, mis hakkas pakkuma võimalust tulla kliendiks digitaalselt ilma pangakontorit külastamata?

Kuigi Coop Panga pangakonto saab avada kodust lahkumata interneti vahendusel, saab seda teha ka pangakontorites üle Eesti. Niisamuti saab kliendiks tuleku teekonda alustada ka Coopi kauplust külastades.

Coop Panga üheks eripäraks võibki lugeda laiaulatuslikku koostööd Eesti ühe suurima jaekaubandusketiga. Selleks, et inimesed saaksid oma rahaasjad mugavamalt korraldatud, pakub Coop Pank oma klientidel Coopi kaupluste kassades nii sularaha sisse maksmise kui ka välja võtmise võimalust. See horisontaalne innovatsioon on kahtlemata uuendus, mis parandas sularaha kättesaadavust Eestis mitu korda.

Ent millised on panganduse tulevikusuunad? Kas varsti annab meile kontoris istuva inimese asemel finantsnõu hoopis tehisintellekt? Sellest räägivad „Lihtsalt rahast“ podcastis Coop Panga IT-juht Madis Tapupere ja Coop Panga erakliendi igapäevapanganduse juht Teet Kerem. Saadet juhib Hando Sinisalu.

Kuula saadet Millised on panganduse tulevikusuunad?

Loe kokkuvõtet Delfist

Jaga