Virtuaalkaardina saab tellida kõiki Coop Panga era- ja ärikliendi deebet- ja krediitkaarte.
Kui avastad kontoväljavõttelt tehinguid, mida Sa ei ole teinud või on tegemist Sinu jaoks tundmatu kaupmehega, sulge koheselt kaart ja anna sellest pangale viivitamatult teada.
Pangakaardi saad sulgeda internetipangas, äpis või helistades ööpäevaringselt telefonile 669 0966.
Tehingute vaidlustamiseks esita pangale vastavasisuline avaldus kontoris, internetipangas või äpis.
Kui tellisid virtuaalkaardi, on uus kaart kohe kasutamiseks valmis – saad kaardi lisada Walletisse või muusse nutikasse seadmesse ning hakata kaarti kasutama.
Kui tellisid plastikkaardi, siis jõuab uus kaart Sinu kontaktaadressile üldjuhul 5 tööpäeva jooksul. Uue kaardi saad kohe pärast tellimist aktiveerida ning Walletis kasutama hakata.
Kui tellisid plastikkaardi ja kaart ei ole Sinuni jõudnud, võta palun ühendust meie klienditoega telefonil 669 0966.
Kui oled kaardi kaotanud, siis sulge oma kaart koheselt. Kui arvad, et võid kaardi veel üles leida, saad kaardi ka ajutiselt blokeerida. Kaardi sulgemiseks või blokeerimiseks logi sisse oma internetipanka või äppi või võta ühendust meie ööpäevaringselt avatud klienditoega telefonil 669 0966.
Määratud tagasimaksega krediitkaardi puhul võetakse iga kuu 10. kuupäeval kaardiga seotud arvelduskontolt automaatselt kogu eelmisel kuul kasutatud krediidilimiit.