Avalehele
  • Eraklient
  • Äriklient
  • Investor
  • Coop Pank
  • Info ja Abi
  • Coop
  • ET
  • EN
  • RU
InternetipankTule kliendiks
  • Coop Pangast
  • Meie panus
  • Tule tööle
  • Kõneisikud
  • Uudised
  • Blogipostitused
  • Taskuhäälingud
  • Pakkumised

Coop Pank

  • Tule tööle
  • Tule kliendiks
  • Tule ärikliendiks
  • Liidestused
  • Avatud panganduse platvorm

Juriidiline info

  • Panga tingimused
  • Tunneme oma klienti põhimõte
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Küpsiste kasutamine

Info ja abi

  • Pangakontorid
  • Tingimused ja hinnakirjad
  • Hoiuste intressid
  • Valuutakursid
  • Turvalisus ja pettused
  • Korduvad küsimused
  • Arveldusteenuste üleviimine

Klienditugi

669 0966
E-R 08.30-19.00

klienditugi@cooppank.ee

Pangakaardi ja internetipanga sulgemine (ööpäevaringselt): 669 0966

Coop Pank
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Linkedin
Coop Pank AS, Maakri 30, 15014 Tallinn, Registrikood: 10237832, SWIFT/BIC: EKRDEE22

Oled finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete Coop Pank AS, Coop Liising AS ja kindlustuse turustamisega tegeleva ettevõtte Coop Kindlustusmaakler AS veebilehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvu vastava teenuse tingimustega ja vajadusel konsulteeri asjatundjaga. Veebilehe kasutamist jätkates nõustud  veebilehe kasutajatingimustega .

    Uudised

    Alates 01.05.2025 muutuvad Coop Panga üldtingimused

    15.04.2025

    Peamised muudatused on järgmised:

    • täpsustasime eraisikuga põhimakseteenuse lepingu sõlmimise tingimusi (punktides 4.9. kuni 4.12.) ja eraisiku põhimakseteenuse lepingu ülesütlemise tingimusi (punktides 13.3. ja 13.4. ning punktides 13.7. ja 13.8.);
    • täiendasime mitte-põhimakseteenuse lepingu sõlmimisest keeldumise ja teenuste blokeerimise aluseid (punktides 4.5.12. ja 4.5.13. ning p-ides 7.1.4.2. ja 7.1.4.16);
    • täpsustasime detailsemalt olukordi, kus pank saab kliendi soovitud tehingu täitmisest keelduda. Eelkõige on tingimusi täiendatud olukordadega, kus klient ei suuda panga nõudel pangale usutavalt selgitada oma tehingu sisu, eesmärki või vajadust ja/või veenda panka, et tehing on vastavuses panga riskiisuga (punktides 6.9. ja 6.14.);
    • täiendasime ja täpsustasime mitte-põhimakseteenuse lepingu erakorralise ülesütlemise tingimusi (punktides 13.2.2., 13.2.3. ja 13.2.6.), tuues ülesütlemise põhjustena eraldi välja kliendi poolse tehingute tegemise kolmanda isiku eest ja huvides ning kliendi poolt kahtluste kõrvaldamata jätmise seoses näilise tegevuse, võltsimise, maksude tasumisest kõrvalehoidmise või muude õigusaktide rikkumise osas. Samuti loeb pank lepingu oluliseks rikkumiseks, kui klient või tema äripartner ei rakenda panga hinnangul piisavalt meetmeid, et tagada oma tegevuse vastavus kehtivatele sanktsioonidele või kui seotud asjaolud viitavad võimalikule sanktsioonidest hoidumisele.

    Uute tingimuste ja hinnakirjaga on võimalik tutvuda siin.

    Täiendavate küsimuste korral võta palun ühendust meie klienditoega, kirjutades klienditugi@cooppank.ee või helistades 669 0966 (E-R 08:30-19:00).

    Jaga:

    Viimased uudised

    15.09.2025

    Alates 01.10.2025 muutuvad Coop Panga üldtingimused

    08.09.2025

    Coop Panga uueks juhiks valiti Arko Kurtmann

    04.09.2025

    Coop Pank on tagastanud kolme kuuga klientidele 78 000 eurot

    02.09.2025

    Muutuvad arvelduslepingu tüüptingimused, maksetehingute teostamise tingimused, püsikorralduse lepingu tingimused ja e-arve püsimakse lepingu tüüptingimused

    Vaata kõiki