Uudised
Coop Panga kliendid saavad pangaülekandeid teha ja vastu võtta telefonumbri alusel
28.04.2020
Alates 27. aprillist saavad kõik Coop Panga erakliendid panga mobiiliäpis teha ja võtta vastu nimemakseid, mis tähendab, et pangaülekannete tegemisel piisab vaid makse saaja telefoninumbri ja nime teadmisest.
Nimemakse on uus võimalus Coop Panga mobiilipangas. Kui makse saaja on sidunud oma telefoninumbri arvelduskontoga, siis piisab pangaülekande tegemiseks vaid saaja telefoninumbri teadmisest. Selleks, et ka teised saaksid Sinu arvelduskontole teha telefoninumbri alusel makseid Coop Panka, seo mobiilipangas oma konto telefoninumbriga. Coop Panga kontoga seotud andmeid saab muuta või kustutada ainult Coop Panga mobiilipangas.
Nimemakse telefoninumbri alusel on mõeldud vaid eraklientidele ja seetõttu on võimalik siduda telefoninumber vaid eraisiku kontoga. Volituse alusel kasutatavaid kontosid telefoninumbriga siduda ei saa. Erandiks on lapsed ja lapsevanemad. Kuna paljud lapsed ei ole ise veel mobiilipanga kasutajad, siis saab lapsevanem siduda lapse konto lapse telefoninumbriga.
Esialgu on teenus kasutusel lisaks Coop Panga mobiilipangale ka Swedbanki, SEB mobiiliäpis ning maikuus saab kättesaadavaks LHV klientidele. Pankade vahel nimemaksete tegemiseks kasutatakse andmete jaoks keskset registrit, kuhu teenust pakkuvad pangad saadavad kliendi nõusolekul tema nime, kontonumbri ja telefoninumbri. Keskset registrit kasutavate teenusepakkujate nimekirjaga on võimalik tutvuda siin.
Lisaks nimemakse võimalusele saab Coop Panga mobiiliäpis seadistada automaatse sisselogimise ja teavitused, saata kontonumbrit, saada kiire ning mugava ülevaate kontodest ja tehingutest, hallata pangakaarte ning vaadata Coopi boonuspunkte.
Coop Panga mobiilipank on saadaval nii App Store'is (iOS) kui ka Google Play Store'is (Android).