Avalehele
  • Eraklient
  • Äriklient
  • Investor
  • Coop Pank
  • Info ja Abi
  • Coop
  • ET
  • EN
  • RU
InternetipankTule kliendiks
  • Coop Pangast
  • Meie panus
  • Tule tööle
  • Kõneisikud
  • Uudised
  • Blogipostitused
  • Taskuhäälingud
  • Pakkumised

Coop Pank

  • Tule tööle
  • Tule kliendiks
  • Tule ärikliendiks
  • Liidestused
  • Avatud panganduse platvorm

Juriidiline info

  • Panga tingimused
  • Tunneme oma klienti põhimõte
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Küpsiste kasutamine

Info ja abi

  • Pangakontorid
  • Tingimused ja hinnakirjad
  • Hoiuste intressid
  • Valuutakursid
  • Turvalisus ja pettused
  • Korduvad küsimused
  • Arveldusteenuste üleviimine

Klienditugi

669 0966
E-R 08.30-19.00

klienditugi@cooppank.ee

Pangakaardi ja internetipanga sulgemine (ööpäevaringselt): 669 0966

Coop Pank
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Linkedin
Coop Pank AS, Maakri 30, 15014 Tallinn, Registrikood: 10237832, SWIFT/BIC: EKRDEE22

Oled finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete Coop Pank AS, Coop Liising AS ja kindlustuse turustamisega tegeleva ettevõtte Coop Kindlustusmaakler AS veebilehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvu vastava teenuse tingimustega ja vajadusel konsulteeri asjatundjaga. Veebilehe kasutamist jätkates nõustud  veebilehe kasutajatingimustega.

    Uudised

    Coop Pank suunab uue kampaania reklaamiraha Eesti meediakanalitesse

    27.03.2020

    Kodumaisel kapitalil põhinev Coop Pank otsustas suunata reedel algava uue turunduskampaania „Hoiame ühte. Toetame omasid“ reklaamieelarve ainult Eesti meediakanalitesse, et toetada kohalikke meediaettevõtteid.

    Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema sõnul kasutab pank kampaanias kohalikke telekanaleid Kanal 2, Kanal 11, Kanal 12, TV3 ja TV6 ning suuremaid eesti- ja venekeelseid internetiportaale Delfi, Postimees, Õhtuleht ja Neti.ee.

    „Kuna Coop Panga eesmärgiks on hoida ja edendada elu Eestimaal, siis oli tänases olukorras ainumõeldav suunata kogu kampaania eelarve kodumaistesse reklaamikanalitesse, kes eriolukorra tõttu on kaotanud märkimisväärse osa reklaamituludest. Tunnustada tuleb ka kohalikke meediaettevõtteid, kes olid väga paindlikud ja leidsime koostöös häid reklaamilahendusi,“ lausus Seema.

    „Hoiame ühte. Toetame omasid“ on brändikampaania, milles Coop Pank rõhutab, et on eestimaise pangana oma klientide jaoks olemas nii headel kui ka rasketel aegadel. Ühtlasi kutsub Coop Pank kõiki inimesi tulema panga kliendiks, avama kodulehel arvelduskonto ja tellima pangakaardi otse oma postkasti, kasutama igapäevaseid pangateenuseid ning pangakaarti Coopi kauplustes sooduskaardina.

    Kuni aprilli lõpuni kestva kampaania loovagentuur on Optimist Creative ja meediaagentuur Initiative.

    Vastavalt teleklippi saab näha siin.

    Jaga:

    Viimased uudised

    29.04.2025
    Coop Panga finantseerimisel valmib Tallinna Äripargis uus tehas
    28.04.2025
    Amservi uue autoesinduse ehitust rahastab Coop Pank
    25.04.2025
    Maksete liikumine ja kontorite lahtiolekuajad pühade perioodil
    21.04.2025
    Coop Panga juht Margus Rink lahkub ametist
    Vaata kõiki