Uudised

MediaCard Image

Konkurents tiheneb: Coop Pank võtab sihikule arveldavate klientide hulga suurendamise

19.09.2024

Septembri alguses 200 000. kliendi verstapostini jõudnud kodumaine Coop Pank seab uue fookuse igapäevaselt arveldavate klientide arvu kasvule, pakkudes suurpankadest oma palga laekumise üle toovatele klientidele boonuseid.

Coop Panga juhatuse liige, erakliendipanganduse juht Karel Parve ütles, et kui igal kuuendal eestimaalasel on tänaseks Coop Panga arvelduskonto, siis aktiivselt arveldab seal hetkel umbes iga kolmeteistkümnes. „Paljudel on meie juures hoius, kodulaen või liising, aga on jäänud vanast harjumusest oma igapäevaste arveldusetega mõnesse vanasse suurpanka. Soovime julgustada kliente eelistama kodumaist panka ja hakata meie juures ka igapäevaselt arveldama, suunates esimese sammuna oma palga ja muud sissetulekud Coop Panka,“ sõnas Parve.

Coop Pank pakub tänaseks kõiki põhilisi era- ja äriklientide pangateenuseid. Klientide rahuolu on nii Coop Panga interneti- kui ka mobiilipanga ja üle-eestilise kontorivõrgu osas kõrge: klientide rahuloluindeks ulatub üle 90% ja soovitusindeks NPS on üle 70. Panga spontaanne tuntus Eesti elanike seas on üle 60% ja Coop Panka kaalub kodupangana üle 50% inimestest.

„Me näeme, et inimesed on Coop Panga omaks võtnud ning hindavad meie teenuseid kõrgelt. Selleks, et oleks lihtsam pangavahetuse sammu ette võtta loosime järgmise kolme kuu jooksul välja 50 000 eurot kõigi nende vahel, kes suunavad oma sissetulekud Coop Panga arvelduskontole,“ rääkis Parve.

Coop Panga erakliendipanganduse juht lisas, et pakkumisega soovib Coop Pank kummutada ka müüdi, et palk peab laekuma sinna panka, kust on võetud kodulaen. „Igal kliendil on endal õigus valida, millisele arvelduskontole ta oma sissetulekud suunab ja millise pangakaardiga poes maksab ning see ei pea olema tingimata sama pank, kust on võetud kodulaen,“ märkis Parve.

Palga suunamiseks teise panka tuleb kirjutada oma tööandjale sooviavaldus, millele on märgitud arvelduskonto number, kuhu palgalaekumist soovitakse. Selleks on Coop Pank lisanud ka oma mobiilirakendusse ja internetipanka kõigile eeltäidetud avalduse. Toetuste, pensionide või vanemahüvitiste suunamiseks uuele arvelduskontole tuleb muuta andmeid Sotsiaalkindlustusameti iseteeninduses või täita avaldus ameti füüsilises esinduses.

Eesti kapitalil põhinev Coop Pank on üks viiest Eestis tegutsevast universaalpangast. Pangal on 200 000 igapäevapanganduse klienti. Coop Pank kasutab jaekaubanduse ja panganduse vahel tekkivat sünergiat ning toob igapäevased pangateenused kodule lähemale. Panga strateegiline omanik on kodumaine kaubanduskett Coop Eesti, mille müügivõrgustikku kuulub 320 kauplust.



Lisainfo:

Katre Tatrik

Kommunikatsioonijuht

Telefon: 515 1859

E-post: katre.tatrik@cooppank.ee