Jah, kõiki Coop Panga kaarte saab lisada Apple Pay ja Google Pay rakendusse kasutamiseks. Lisaks saad Coop Panga kaardi lisada teistesse nutikatesse seadmetesse (nt kellad, sõrmused jms), mis omavad makserakendust - Fidesmo, Fitbit, Garmin, Manage-Mii, Zep, Tappy. Loe nutikate makseviiside kohta täpsemalt siit.
Kui oled kaardi kaotanud, siis sulge oma kaart koheselt. Kui arvad, et võid kaardi veel üles leida, saad kaardi ka ajutiselt blokeerida. Kaardi sulgemiseks või blokeerimiseks logi sisse oma internetipanka või äppi või võta ühendust meie ööpäevaringselt avatud klienditoega telefonil 669 0966.
Kõik Coop Panga kaardid on viipemakse võimalusega. Viipemaksega saab väiksemates summades makseid teha mugavalt ja kiirelt – kuni 50-euroseid makseid saab teha PIN-koodi sisestamata ja kaarti terminali panemata. Kaardiga tuleb vaid terminalil viibata. Viipemaksed on turvalised – aeg-ajalt palub pank turvalisuse huvides ka väiksemate summade korral tehing PIN-koodiga kinnitada. Viipemakseid saab teha kõikjal, nii Eestis kui ka välismaal ja vastavad terminalid tunneb ära viipemakse märgistuse järgi. Erinevates riikides võib viipemakse lubatud maksimumsumma olla erinev.
Määra oma kaardile kasutuslimiidid internetipangas või äpis – limiidi saab määrata kaardimaksetele ja sularahatehingutele. Lisaks on võimalik määrata kõiki kaarditehinguid hõlmav kuulimiit. Turvalisuse huvides soovitame kaardi kasutuslimiidid määrata vastavalt reaalsele kaardi kasutusele ja võimalikult väikesed.
Kuna ühistranspordis tehtavad viipmaksed erinevad tehnoloogiliselt ülejäänud kaardimakstetesst, saad seal maksta viipemaksega ka juhul, kui oled oma kaardile viipemaksete tegemise keelanud.
Pangakaardi kasutuslimiite saad vaadata ja vajadusel muuta nii internetipangas kui äpis.
Lisaks ostude eest tasumise ja sularaha limiitidele saad seada ka limiidi viipemaksetele (kuni 50 € ulatuses) ning keelata oma kaardiga internetiostude tegemise.
Kui määrad oma kaardile limiite, pea alati silmas, et kaardi limiidid oleksid võimalikult väikesed ja aktiveeritud oleksid vaid need funktsioonid, mida igapäevaselt vajad. Nii oled kaardipettuste eest alati parimal võimalikul moel kaitstud. Vajadusel saad oma limiite meie äpis kiirelt ja mugavalt muuta.
Coop Panga kaardiga saab sularaha välja võtta kõikide pankade sularahaautomaatidest, lisaks saad sularaha välja võtta üle 300 Coopi kaupluse kassast üle Eesti.
Kui oled liitunud Kasuliku paketiga, on Sulle deebetkaardiga sularaha väljavõtmine Eestis ja Euroopas tasuta kuni 1 000 € ulatuses kuus. Pane tähele, et välismaal sularaha väljavõtmisel võib tehingule lisanduda täiendav ATM-i haldava panga teenustasu (nt access fee) – jälgi vastavat infot ATM-i juures või ekraanil. Kasulikus paketis saab üle Euroopa tasuta sularaha võtta kuni 1 000 € kuus.
Sularaha sissemakseid saab teha Coop Panga plastikkaardiga kõikides Coopi kaupluste kassades. Virtuaalkaardiga Coopi kaupluses sularaha sissemakseid teha ei saa.
Kasulikus paketis on sularaha sissemaksed tasuta ja päevas saad sisse maksta kuni 1 000 €.
Pangakaardi PIN-koodi saad oma internetipangas või äpis vaadata piiramatult igal ajal.
PIN koodi vaatamine on turvaline. Koodi vaatamiseks palutakse Sul end veelkord tuvastada – saad seda teha mugavalt biomeetria või muu autentimisvahendi abil.
Pane tähele, et pangakaardi PIN-koodi saad muuta ainult neis sularahaautomaatides, mille operaator seda võimaldab. Virtuaalkaardi PIN-koodi muuta ei saa.
Kui oled makseterminalis või sularahaterminalis oma kaardi PIN-koodi mitu korda valesti sisestanud, siis võta palun abi saamiseks ühendust klienditoega telefonil 669 0966.
Pangakaardi PIN-koodi saad vahetada pangaautomaatides, mille operaator seda võimaldab. Virtuaalkaardil PIN-koodi muuta ei saa.
PIN-koodi saad mugavalt ja turvaliselt vaadata alati internetipangas ja äpis.
Sularaha väljavõtmise teenustasu sõltub sellest, millise paketi oled valinud – tutvu hinnakirjaga.
Kasulik paketis saad ühes kuus sularaha välja võtta kogu Euroopa piires kuni 1000 eurot tasuta. Pane tähele, et sularaha väljavõtmise tehingule võib lisanduda täiendav pangaautomaadi operaatori poolt kehtestatud teenustasu vastavalt pangaautomaadi omaniku hinnakirjale.
Kui tellisid virtuaalkaardi, on uus kaart kohe kasutamiseks valmis – saad kaardi lisada Walletisse või muusse nutikasse seadmesse ning hakata kaarti kasutama.
Kui tellisid plastikkaardi, siis jõuab uus kaart Sinu kontaktaadressile üldjuhul 5 tööpäeva jooksul. Uue kaardi saad kohe pärast tellimist aktiveerida ning Walletis kasutama hakata.
Kui tellisid plastikkaardi ja kaart ei ole Sinuni jõudnud, võta palun ühendust meie klienditoega telefonil 669 0966.
Uue kaardi saad mugavalt tellida internetipangast või äpist ning valida, kas soovid plastik- või virtuaalkaarti.
Kui tellid virtuaalkaardi, on uus kaart kohe kasutamiseks valmis – saad kaardi lisada Walletisse või muusse nutikasse seadmesse ning hakata seda koheselt kasutama.
Juhul, kui eelistad plastikkaarti, saadame Sulle kaardi lihtkirjana kodusele/ ettevõtte tegevuskoha aadressile. Pane tähele, et plastikkaardi saad juba kohe peale tellimist lisada Walletisse ning seda oma nutiseadmes kasutama hakata.
Selleks, et saaksid oma posti teel saadetud plastikkaarti kasutada, tuleb see kõigepealt internetipangas või äpis aktiveerida (menüü Minu Pank -> Kaardid -> Aktiveeri). Ärikliendi kaardi saab aktiveerida ettevõtte volitatud esindaja internetipangas. Enne kaardi aktiveerimist veendu, et oled selle kätte saanud. Kaardi aktiveerimiseks pead sisestama kaardi tagaküljel oleva 3-kohalise CVC koodi.
Uue kaardi PIN-koodi saad vaadata internetipangast või äpist peale kaardi kättesaamist ja aktiveerimist. PIN-koodi vaatamiseks palutakse Sul end veelkord tuvastada – saad seda teha mugavalt biomeetria või muu autentimisvahendi abil.
Kui posti teel saadetud plastikkaart ei ole nädalaga Sinuni jõudnud või Sul ei õnnestu kaarti aktiveerida, võta kindlasti ühendust meie klienditoega telefonil 669 0966 (E-R 08.30-19.00).
Virtuaalkaardina saab tellida kõiki Coop Panga era- ja ärikliendi deebet- ja krediitkaarte.
Virtuaalkaarti saad kasutada nagu tavalist pangakaarti:
Pane tähele, et Coopi kauplustes Coop Sula sissemakseid virtuaalkaardiga teha ei saa. Selleks vajad plastikkaarti.
Internetiostu sooritamiseks vajad kaardiandmeid: kaardinumber, CVC ja kehtivusaeg. Kaardiandmeid saad mugavalt vaadata meie äpist ja internetipangast. Kui e-pood toetab ka Wallet'itega maksmist, saad kaardiga maksmiseks kasutada ka Apple Pay'd või Google Pay'd.
Virtuaalkaartide arv on piiratud. Korraga saab Sul olla üks virtuaalne deebetkaart ja virtuaalne krediitkaart.
Virtuaalkaardiga saab teha sularaha väljamakseid Coopi kauplustes. Sularaha välja võtmiseks pead tegema ostutehingu ning ühe tehingu raames saad välja võtta kuni 100 eurot.
Virtuaalkaardiga Coopi kauplustes sularaha sissemakseid kahjuks teha ei saa. Selleks vajad plastikkaarti.
Virtuaalkaardi kaardiandmed (kaardinumber, CVC ja kehtivusaeg) leiad Coop Panga äpist ja intenternetipangast „Kaardid“ vaatelt.
Ostukindlustus kehtib igale kauplusest või e-poest tehtud kestvuskauba* ostule, mille ostuhind on 100–2500 eurot. Ostukindlustuse periood on 1 aasta alates kauba kättesaamisest. Omavastutus iga kindlustusjuhtumi kohta on 30 eurot.
*Kestvuskaubad on tooted, mille osas on ka tootja ette näinud pikema kasutusea: mobiiltelefonid, tahvel- ja sülearvutid, riided, jalatsid, elektritõukerattad, vääriskivid ja -metallid, karusnahast tooted, maalid, skulptuurid jms. Kestvuskaupade alla ei kuulu näiteks kasutatud kaubad, toiduained, mootorsõidukid, taimed ja loomad. Juhime tähelepanu, et teatud kaupadele (nt tehnikaseadmed) on maksimaalseks hüvitislimiidiks 500 €. Tutvu ostukindlustuse tingimustega lähemalt siit.
Jah, maksa ostu eest oma Coop Panga deebet- või krediitkaardiga ning Sinu ostul on automaatselt terve aasta kehtiv kindlustuskaitse.
Vara kahjustumine Näide: Lapse tõukeratas oli ostetud Coop Panga kaardiga. Laps kukkus nii, et purunes stange ja esiratta kinnitused. Kindlustus hüvitab ratta remondikulu, mille eest tuleb tasuda omavastutus 30 eurot.
Vara hävimine Näide: Äsja ostetud 450 eurot maksnud mobiiltelefon kukkus paadilt merel vette. Vara ei ole võimalik taastada. Kindlustus hüvitab mobiili maksumusest 420 eurot, kliendi omavastutus on 30 eurot.
Vargus Näide: Reisil olles varastati auto pakiruumist kõik asjad, sealhulgas kuu aega tagasi ostetud päikeseprillid. Kuna päikeseprillidel on kehtiv ostukindlustus, hüvitab kindlustus nende hinna, millest on lahutatud kliendi omavastutus 30 eurot.
Röövimine Näide: Ööklubis võeti kliendilt vägivaldselt ära kolm kuud tagasi ostetud käekott. Kindlustus hüvitab käekoti ostuhinna millest on lahutatud 30 eurot omavastutus.
Kindlustatud on uued asjad, mille eest tasus kaardiomanik täies ulatuses kehtiva Coop Panga kaardiga ja mille ostuhind on vahemikus 100 kuni 2500 eurot. Kindlustusjuhtum on kaardiga soetatud asja vargus, röövimine, asja äkiline ja ettenägematu hävimine või kahjustumine, mis ei ole kindlustuslepinguga välistatud.
Kuna Coop Panga ostukindlustuse koostööpartneriks on IF P&C Insurance AS, siis palume kindlustusjuhtumi* kiiremaks menetlemiseks sellest teada anda siit. Poliisi väljale kirjuta lihtsalt märksõna „Coop“.
*Kindlustusjuhtum on kindlustatud toote äkiline ja ettenägematu hävimine, kahjustumine või vargus. Kindlustusjuhtumiks ei loeta toote kaotamist või maha unustamist.
Tutvu ostukindlustuse tingimustega.
Ostukindlustus ei laiene kasutatud asjadele, taimedele, loomadele, suurema võimsusega mootorsõidukitele, toiduainetele ja kaupadele, mis on äratarvitatavad või mille kasutusaeg on lühem kui kolm kuud. Samuti ei laiene ostukindlustuse kaitse järelmaksuga soetatud kaupadele.
Ei pea, sest kindlustusjuhtumiga seotud ostu tõendamiseks piisab ka vaid internetipanga väljavõttest. Tutvu ostukindlustuse tingimustega.
Kindlustuskaitse hakkab kehtima kauba kättesaamisel ja kehtib 1 aasta.
Maksimaalne kindlustussumma ühe aasta kohta kokku on 2500 eurot. Üheaastast perioodi arvestatakse kaardi väljastamisest. Kindlustussumma nuti ja mobiiltelefonide, tahvel- ja sülearvutite, foto- ja videokaamerate, vääriskivide ja -metallide, karusnahast toodete, maalide, graafika ja skulptuuride puhul on 500 eurot kindlustusjuhtumi kohta.
Kindlustuskaitse ei laiene järelmaksuga ostetud toodetele.
Jah, kui kindlustusobjekti on võimalik remontida ja see on majanduslikult otstarbekas, on hüvitise aluseks remondikulud, sh vajalikud ja mõistlikud transpordikulud. Kogu ostusumma kuulub hüvitamisele juhtudel, kui asja ei ole majanduslikult otstarbekas remontida. Näiteks võib teatud juhtudel olla mõistlik hüvitada vaid maha kukkunud telefoni ekraanivahetus, mitte terve telefon.
Eesti Vabariigi Kaitseministeerium ja Riigikaitse Edendamise Sihtasutus on loonud eraldi Reservväelaste Fondi, millega on antud ettevõtjatele ning eraisikutele võimalus toetada Eesti riigikaitset läbi vabatahtlike annetuste. Coop Panga Kaardiväe programmis oma pangakaardiga osalevate klientide annetuse summa 0,01 eurot iga kaardimakse kohta kantakse Riigikaitse Edendamise SA kontole EE704204278634045502 kord päevas tehingu(te)le järgneval päeval.
Annetused on tulumaksuvabad ehk Sinu käesoleval aastal Reservväelaste Fondi annetatud summa kajastub automaatselt Sinu tuludeklaratsioonil ning Saad sellelt tulumaksu tagasi.
Reservväelaste Fondi vahendeid kasutatakse üksnes reservväelaste väljaõppe ja võitlusvõime arendamise eesmärgil nagu näiteks:
Annetuse tingimused.
Kui avastad kontoväljavõttelt tehinguid, mida Sa ei ole teinud või on tegemist Sinu jaoks tundmatu kaupmehega, sulge koheselt kaart ja anna sellest pangale viivitamatult teada.
Pangakaardi saad sulgeda internetipangas, äpis või helistades ööpäevaringselt telefonile 669 0966.
Tehingute vaidlustamiseks esita pangale vastavasisuline avaldus kontoris, internetipangas või äpis.
Ära sisesta kaardiandmeid ja sõnumina saabunud turvakoodi ühelegi veebilehele, mis ei näe usaldusväärne välja. Kui saad kõne või e-kirja, kus palutakse sisestada kaardiandmed, on tõenäoliselt tegemist pettusega.
Pööra alati tähelepanu sõnumi sisule – kui see viitab toimingule, mida Sa ei ole algatanud, võta viivitamatult pangaga ühendust ja sulge kaart.
Kui ilmneb probleem kauba või teenuse ostuga, siis saad sellist kaarditehingut vaidlustada. Näiteks:
Olukorra lahendamiseks võta esmalt ühendust teenusepakkuja või kaupmehega. Kuna kaardiorganisatsioonid nõuavad enne tagasinõude algatamist kaardiomaniku ja kaupmehe vahelist suhtlust, siis soovitame kontakteeruda kaupmehega alati kirjalikult, et vajadusel tõestada kontakteerumise katse.
Kui kaupmehega kontakteerumine tulemusi ei anna, siis võta pangaga ühendust ja esita kaarditehingu vaidlustus esimesel võimalusel. Lisaks esita pangale kogu kirjavahetus kaupmehega (saatmisrekvisiitidega), tellimuse kinnitus ja detailne kirjeldus juhtunust (millal ja millisel veebilehel tehingu sooritasid, millised kaubad soetasid, mis ei vastanud tellimusele, dokumendid kauba tagastamise kohta jne).
Kui tegemist on autorendiga, siis esita broneeringu kinnitus ja rendileping (sh auto kättesaamise ja tagastamise aktid).
Vastavasisulise avalduse Sa saad esitada kontoris, internetipangas või äpis. Kui kahtlustad, et tegemist võib olla kaardipettusega, sulge viivitamatult oma kaart ja võta pangaga tehingu(te) vaidlustamiseks ühendust.
Pank ei saa kaarditehingut broneeringut tühistada ega peatada. Palun pöördu esmalt kaupmehe poole, kes saab pangale vastava korralduse esitada. Kui kaupmehega kontakteerumine ei anna tulemusi, võta ühendust pangaga ning vajadusel esita kaarditehingu vaidlustamise korraldus.
Kui kaart kaob või varastatakse, siis sulge kaart koheselt internetipangas või äpis või helistades telefonil 669 0966. Teavita panka ka juhul, kui Sa ei ole kindel, kas kaart on kadunud – kaardi saab ajutiselt blokeerida.
Uue kaardi tellimiseks võta pangaga esimesel võimalusel ühendust telefonil 669 0966, internetipangas või äpis – nii jätkub Sinu krediitkaardi leping samadel tingimustel.
Oma krediidilimiidi muutmiseks võta pangaga ühendust internetipangas või äpis. Juhul, kui soovid muuta krediitkaardi kasutuslimiite (kuu-, sularaha või viipemakse limiit), siis neid saad ise vaadata ja vajadusel muuta nii internetipangas kui äpis. Oma kaardile limiite määrates pea alati silmas, et limiidid oleksid võimalikult väikesed ning aktiveeritud vaid need kaardi funktsioonid, mida igapäevaselt vajad. Nii oled kaardipettuste eest alati parimal võimalikul moel kaitstud. Vajadusel saad oma limiite meie äpis kiirelt ja mugavalt muuta.
Kui sulged oma krediitkaardi ja uut kaarti ei telli, siis eeldame, et soovid oma krediitkaardi lepingu lõpetada. Kui sulged oma krediitkaardi aga muul põhjusel (näiteks kaardi kaotus), siis telli endale kindlasti uus krediitkaart. Uue kaardi tellimiseks on aega 30 päeva ning me saadame selle kohta ka teavituse. Vastasel juhul algatame krediitkaardi lepingu lõpetamise, millega kaasneb kasutatud krediidilimiidi kohene tagastamine.
Krediitkaardi lepingu eelduseks on aktiivne krediitkaart – virtuaal- või plastikkaart. Kui Sa oma uut krediitkaarti ei aktiveeri, eeldame, et soovid oma krediitkaardi lepingu lõpetada.
Krediitkaart on sageli vajalik abiline, kui oled reisil ja soovid rentida autot või broneerida hotelli. Enamasti saad tõesti tasuda ka deebetkaardiga, kuid siiski on ka kaupmehi, kes eelistavad just krediitkaarti.
Krediitkaart annab Sulle võimaluse ootamatutel puhkudel kasutada maksmiseks krediidilimiiti, kuid ei tekita selleks kohustust.
Lisaks annab krediitkaardi kasutamine sageli võimaluse oma kulutustel silma peal hoida, kui soovid teatud tüüpi kaarditehinguid eraldi jälgida - nt igakuised subscription-põhised teenused, kus tasu tuleb maksta erinevate kuu-või nädalapõhiste tasudega.
Kaardi tagasimakse viisi saad mugavalt igal ajal ise muuta mobiili- ja internetipangas. Juhul, kui muutsid tagasimakse viisi enne 10. kuupäeva ehk maksepäeva, jõustub see koheselt ja krediitkaardi tagasimaksed toimuvad juba samal kuul uue valitud tagasimakse viisi alusel. Kui tegid tagasimakse viisi muudatuse pärast 10. kuupäeva, toimub esimene tagasimakse uue valitud tagasimakse viisi alusel järgmise kuu maksepäeval. Krediitkaardi tagasimakse viisi muutmine on tasuta.
Coop Panga krediitkaardi puhul saad ise valida, kuidas ja millal kasutatud limiti soovid tagasi maksta. Lisaks saad igal ajal oma valikut muuta, kui selleks peaks soov ja vajadus tekkima:
Kuni 40-päevane intressivaba periood tähendab seda, et ühe kuu lõikes tehtavad tehingud on intressivabad kuni järgmise kuu maksepäevani. Kui maksad krediitkaardiga näiteks kuu esimesel päeval, siis on see tehing 40 päeva intressivaba, sest järgmise kuu maksepäevani on 40 päeva. Kui aga maksad krediitkaardiga näiteks 20. kuupäeval, on konkreetse tehingu intressivaba periood 20 päeva.
Krediidi kulukuse määr (lühend KKM) väljendab kõiki krediiditoote väljastamise kulusid 1-aastase perioodi kohta. Krediidi kulukuse määr näitab seda, kui palju kasutatav krediidilimiit 1-aastase perioodi jooksul maksma läheb.
Krediitkaardi andmeid saad mugavalt vaadata meie internetipangas ja äpis – valides Minu Pank - Kaardid. Saad ise jooksvalt silma peal hoida kasutatud krediidilimiidil, tänaseks kogunenud intressi summal ning soovi korral muuta tagasimakse viisi.
Kui osamakse ei ole maksepäevaks tasutud, saadame SMS-iga meeldetuletuse makse tasumiseks. Makse hilinemisega kaasnevad kulud ja viivise arvestus toimub vastavalt hinnakirjale. Kui näed pikemaajalisi probleeme maksete tasumisel, siis soovitame kindlasti pöörduda panga poole, et leida üheskoos sobiv lahendus võttes ühendust klienditugi@cooppank.ee või helistades 669 0966.
Säästukaart Pluss omanik saab näha oma kaardiga seonduvat infot meie internetipangas ja äpis. Internetipanka ja äppi saavad siseneda kõik Säästukaaart Pluss kliendid.
Aktiveeri Säästukaart Pluss endale sobival viisil:
Kontaktandmete muutmiseks võta palun ühendust meie klienditoega telefonil: 669 0966 (E-R 08.30-19.00) või klienditugi@cooppank.ee.
Säästukaart Pluss omanik saab vaadata oma kaardiga seonduvat infot Coop Panga internetipangas ja äpis. Internetipanka ja äppi saavad siseneda kõik Säästukaaart Pluss kliendid. Sisselogimiseks peab Säästukaart Plussi omanik tuvastama ennast Smart ID, Mobiil ID või ID-kaardiga.
Uus Säästukaart Pluss jõuab üldjuhul kohale 3 tööpäeva jooksul. Kui Sinu Säästukaart Pluss kaardi kohaletoimetamine on võtnud kauem aega, võta ühendust Coop Panga klienditoega klienditugi@cooppank.ee või helista 669 0966.
Säästukaart Pluss PIN koodi saab muuta Coop Panga mobiiliäpis või sisenedes Coop Panga internetipanka. Alternatiivselt on võimalus võtta ühendust meie klienditoega telefonil 669 0966 (E-R 08.30-19.00) või klienditugi@cooppank.ee või tulla endale sobivasse pangakontorisse.
Säästukaart Plussi kaardiga seonduvaid limiite saab muuta meie internetipangas või äpis.
Alexelaga saab liita kõiki eraisiku deebet-ja krediitkaarte. Kliendiprogrammiga liitumiseks peab kaardi omanik olema vähemalt 16-aastane. Liitu Alexela kliendiprogrammiga meie internetipangas või äpis.
Ei pea. Kui oled juba korra Alexela kliendiprogrammiga liitunud, hoolitseb edaspidi juba Coop Pank selle eest, et ka kõik sinu uued kaardid oleksid kliendiprogrammi liidetud.
Minu Alexela kliendiks registreerumisel saad -3 s/l kütusesoodustus, kui oled ka Alexela elektri või maagaasilepingu omanik. Kampaaniatel kehtivad välja reklaamitud kampaaniahinnad.
Lisaks kogud iga ostuga digitempleid ehk Alexela raha. Kogunenud raha eest saad tasuda mis iganes Alexela toote või teenuse eest. Näiteks kütuselt teenitud boonusrahaga saad tasuda enda elektri- ja/või maagaasiarve eest või osta meelepärast Alexela kohvik-poest.
Lisaks saad enda digitemplid vahetada kas tasuta hot dogi või kohvi vastu ning kohvik-poodides kehtib Sulle kuumadele jookidele alati -15% soodustus.
Jah, elektri- ja/või maagaasilepingu kliendid saavad iga kuu 5 digitemplit kingituseks. Näiteks juba 4 kuuga saad enda lepingult tasuta kohvi või hot dogi lunastada.
Digitempleid kogud iga ostu pealt. 1 digitempli saad iga tangitud 10 liitrit kütuse eest (ka kg), 10-eurose ostu eest Alexela kohvik-poes ja iga 10 tasutud euro eest haagist rentides. Lisaks, kui Sul on Alexela juures elektri- ja/või maagaasileping või kodune elektriauto kodulaadija leping, saad iga kuu 5 digitemplit kingituseks. Ostu summad summeeritakse.
Sul peab kogutud olema minimaalselt 100 digitemplit, et need rahaks ümber vahetada. 100 digitemplit = 10€. Pane tähele, et 20 digitempli eest saad juba ka tasuta hot-dogi või kohvi valida.
Tasuta kohvi või hot dogi saad lunastada Alexela kohvik-poes 20 digitempli eest.
Tasuta kohvi või hot dogi saad lunastada Alexela kohvik-poest ID-kaardi alusel. Teavita klienditeenindajat, et soovid oma digitempleid kasutada tasuta kohvi või hot dogi saamiseks ja esita kassas ID-kaart.
Kogukonnaprogrammi raames saab iga kogukonna liige panustada riigikaitsesse Minu Alexela kliendiprogrammis kogutud digitemplite kaudu kas igakuise automaatse püsiannetuse teel või tehes ühekordseid käsipanuseid Minu Alexela keskkonnas. Panuse minimaalseks väärtuseks mõlemal juhul on 5 digitemplit, ülempiiriga 25 digitemplit (viiese sammuga).
Eelneva aasta kogutud digitemplit kehtivad kuni järgmise aasta 31. jaanuarini.
Enda kogutud digitemplite kogust näed Alexela äpis või iseteeninduskeskkonnas.
Kampaania soodustustele ei lisandu täiendavalt muid soodustusi.