Avalehele
  • Eraklient
  • Äriklient
  • Info ja Abi
  • Coop Pank
  • Investor
  • Coop
  • ET
  • EN
  • RU
InternetipankTule kliendiks
  • Coop Pangast
  • Meie panus
  • Tule tööle
  • Kõneisikud
  • Uudised
  • Blogipostitused
  • Taskuhäälingud
  • Pakkumised

Coop Pank

  • Tule tööle
  • Tule kliendiks
  • Tule ärikliendiks
  • Liidestused
  • Avatud panganduse platvorm

Juriidiline info

  • Panga tingimused
  • Tunneme oma klienti põhimõte
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Küpsiste kasutamine

Info ja abi

  • Pangakontorid
  • Tingimused ja hinnakirjad
  • Hoiuste intressid
  • Valuutakursid
  • Turvalisus ja pettused
  • Korduvad küsimused
  • Arveldusteenuste üleviimine

Klienditugi

669 0966
E-R 08.30-19.00
klienditugi@cooppank.ee
Pangakaardi ja internetipanga sulgemine (ööpäevaringselt): 669 0966
Coop Pank
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Linkedin
Coop Pank AS, Maakri 30, 15014 Tallinn, Registrikood: 10237832, SWIFT/BIC: EKRDEE22

Oled finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete Coop Pank AS, Coop Liising AS ja kindlustuse turustamisega tegeleva ettevõtte Coop Kindlustusmaakler AS veebilehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvu vastava teenuse tingimustega ja vajadusel konsulteeri asjatundjaga. Veebilehe kasutamist jätkates nõustud  veebilehe kasutajatingimustega .

    Uudised
    Coop Panga peamaja Tallinnas Maakri kvartalis.

    Coop Pank tõusis enim soovitatud pangaks Eestis

    07.04.2025

    Coop Pank tõusis esmakordselt Eesti elanike seas enim hinnatud finantsasutuseks, edestades senist liidrit LHV panka, selgus Kantar EMOR Eesti suurimate teenindusettevõtete soovitusindeksi uuringust.

    Finantsvaldkonna ettevõtete seas sai Coop Pank kõige kõrgema soovitusindeksi ehk esikoha. Teisele kohale tuli LHV ning kolmandana järgnes Swedbank. Positiivse soovitusindeksi said veel ka SEB ja Holm pank.

    Coop Panga erapanganduse juht Karel Parve ütles, et teeninduse kiirus ja kvaliteet on nende jaoks alati olnud olulised. „Töötame järjepidevalt selle nimel, et pakkuda oma klientidele parimat kogemust kõigis teeninduse kokkupuutepunktides. Liidripositsioon annab kinnitust, et kliendid on meie pingutust märganud ja seda hinnatakse kõrgelt,” sõnas Parve.

    Kantar Emori uuringus osalenud 68 ettevõtte üldises järjestuses tegi Coop Pank samuti märkimisväärse tõusu, saavutades 22. koha, mis on 11 kohta kõrgem kui eelmisel aastal.

    Uuringust selgub, et kui teisi pankasid soovitavad enamasti Tallinna ja Harjumaa elanikud, siis Coop Pangal on lisaks Põhja-Eestile suur soovitajate osakaal ka mujal Eestis, sh väiksemates maa-asulates. Uuringule vastajad tõid Coop Panga puhul välja nii uue ja hästi läbimõeldud äpi kui ka kiire ja professionaalse teeninduse ning head kodulaenuvõimalused. Samuti mainiti kodumaise panga lihtsust, selgust ning võimalust kasutada sularahateenust Coopi kauplustes.

    Kantar Emori Eesti suurimate teenindusettevõtete soovitusindeksi NPS (net promoter score) uuring mõõdab reaalsetel kogemustel põhinevat soovitushinnangut: kuivõrd soovitaksid inimesed oma sõpradele ja tuttavatele eri ettevõtteid, mille teenindusega nad on viimasel ajal kokku puutunud. Sel aastal osales uuringus 2151 Eesti elanikku vanuses 16–74 eluaastat.

    Eesti kapitalil põhinev Coop Pank on üks viiest Eestis tegutsevast universaalpangast. Pangal on 211 000 igapäevapanganduse klienti. Coop Pank kasutab jaekaubanduse ja panganduse vahel tekkivat sünergiat ning toob igapäevased pangateenused kodule lähemale. Panga strateegiline omanik on kodumaine kaubanduskett Coop Eesti, mille müügivõrgustikku kuulub 320 kauplust.

    Jaga:

    Viimased uudised

    05.11.2025

    Coop Pank on viie kuuga maksnud klientide kontodele ligi 171 000 eurot

    03.11.2025

    Coop Pank tõstis taas tähtajalise hoiuse intressi turu kõrgeimale tasemele

    15.10.2025

    Ööl vastu pühapäeva on Coop Panga interneti- ja mobiilipanga töös planeeritud katkestus

    09.10.2025

    Coop Panga ärikliendi finantseerimise äriliini uueks juhiks saab Deiro Kaju

    Vaata kõiki