Liigu edasi põhisisu juurde

Hea klient! Anname teada, et 20. märtsil ajavahemikus 06.00-08.00 teostame kodulehel plaanilisi hooldustöid. Meie interneti- ja mobiilipank töötavad tavapäraselt. Palume vabandust võimalike ebamugavuste pärast.

Soovin anda tagasisidet!

Täname Sind meile pühendatud aja ja tagasiside andmise eest! 
 
Meie üheks peamiseks eesmärgiks on klientide rahulolu Coop Panga teenuste ja teenindusega. Selle nimel pingutame iga päev ja tänu Sinu tagasisidele saame asju teha veelgi paremini.
 
Tagasiside (ettepanekute, küsimuste või kaebuste) andmiseks palun võta meiega ühendust Sulle sobilikul viisil:

Anna tagasisidet

Lisainfo

Ava kõik

Kaebus on igasugune meie tegevuses puudusele osutav kliendi poolt esitatav pretensioon.

Pretensiooni olemasolul võib kaebuse esitada vabas vormis. Meie eesmärgiks on lahendada kaebusi võimalikult kiiresti ja nii, et saaksid vastuse ja lahenduse oma probleemile. Vastame kaebusele viivitamatult, kuid eraisikutele mitte hiljem kui viieteistkümne (15) kalendripäeva ja juriidilistele isiukutele kolmekümne (30) kalendripäeva jooksul.

Juhul, kui esitatud kaebus on keerulisem ning vajab täpsustava informatsiooni või andmete kogumist, võib kaebusele vastamise aeg pikeneda. Antud olukorrast teavitame klienti kohe kas kirjalikult või telefoni teel ning selgitame, miks kaebuse lahendamine viibib. Samuti teavitame võimalikust vastuse andmise ajast.

Kui ei olda rahul meie poolt pakutud lahendusega, on kliendil alati võimalik pöörduda järelevalveasutuste või kohtueelsete institutsioonide poole. Järgnev nimekiri ei ole täielik ning võib sõltuda konkreetse kaebuse sisust.

Coop Pank AS grupi tegevuse üle teostab järelevalvet finantsinspektsioon (aadress Sakala 4, 15030 Tallinn, telefon 668 0500, faks 6680501, e-post info@fi.ee). Finantsinspektsiooni kodulehe aadress on www.fi.ee, kust on võimalik leida informatsiooni kaebuste esitamise kohta.

Tarbijal on õigus oma rikutud õiguse või kahjustatud huvi kaitseks pöörduda tarbijakaitseametisse (tarbijavaidluste komisjon). Tarbijakaitseamet asub Rahukohtu 2, 10130 Tallinn, nõuandetelefon 620 1707, üldtelefon 620 1700, faks 620 1701, e-post info@tarbijakaitseamet.ee. Tarbijakaitseameti kodulehe aadress on www.tarbijakaitseamet.ee.

Isikuandmete töötlemise seotud kaebused võib esitada andmekaitse inspektsioonile (aadress Väike-Ameerika 19, 10129 Tallinn, nõuandetelefon 627 4144 (iga tööpäev kella 10-12 ja 14-16), üldtelefon 627 4135, e-post info@aki.ee). Andmekaitse inspektsiooni kodulehe aadress on www.aki.ee.

Kohtu poole pöördumisel tuleb kindlaks teha kohtualluvus. Informatsiooni leiate www.kohus.ee.