Перейти к основному содержанию

Уважаемый клиент! Притворяющиеся представителями банков мошенники рассылают сообщения для получения доступа к банковскому счету клиента. При появлении сомнений просто не переходите по ссылкам в сообщении. Узнайте больше здесь.

Menüü

Kas eriolukord mõjutab meie igapäevaseid harjumusi?

Igapäevaste pangateenuste kättesaadavus ja tavapärased tarbimisharjumused on ühtmoodi olulised igal ajahetkel.

Suur osa eestlasi teeb pangatoiminguid juba praegu digitaalselt, kuid on ka erijuhtumeid ja kliente, kes vajavad pangakontori külastamist. Keerulisematel aegadel on soovitatav teenuste kasutamisel eelistada pangakontori külastuse asemel digitaalseid kanaleid või helistamise võimalust.

Uudsetest lahendustest ja turvalisest ning paindlikust klienditeenindusest räägib „Lihtsalt rahast“ podcastis Coop Panga erakliendi igapäevapanganduse juht Teet Kerem.

Kuula saadet Kas eriolukord mõjutab meie igapäevaseid harjumusi?

Loe kokkuvõtet Delfist

Поделись

Teised podcastid

Uudised puuduvad.