Liigu edasi põhisisu juurde

Kliendilood: 114-aastase kogemusega Coop Harju

Seekord tutvustame Coop Harju organisatsiooni, kes oma pika tegutsemisaja jooksul on pidanud rinda pistma paljude muutustega. Coop Harju juhatuse esimees Jaan Marjundi räägib, kuidas nad juba enam kui sada aastat kohalikku ellu panustavad.

Millega Coop Harju tegeleb?

Coop Harju on ühistegelik kaubandusorganisatsioon, mille tegevus algas aastal 1909, kui tehti esimesed tehingud. Sellega saigi Harjumaal alguse ühistegevus.

Kuidas aitab Coop Harju viia elu edasi Harjumaal?

Coop Harju on Harjumaal tegutsev ettevõte, kelle enamus poode ja loodavaid töökohti ongi peamiselt siinkandis, Tallinna linnas on esindatus väiksem. Täna me kaupleme kolme Maksimarketi, 17 Konsumi ja viie väikepoega, lisaks on ka Ehituskeskus. Ühistu liikmeid on meil kokku üle 2000.

Mis on olnud Coop Harju senine suurim edulugu?

Oleme tegutsenud alates aastast 1909. Eks meil on olnud siin üsna raskeid aegu, aga saame julgelt öelda, et oleme nii riigikorra kui muude muudatustega kenasti toime tulnud ja nendest võitjana välja tulnud. Meie edu võti on ühistuline ärimudel, tänu millele oleme suutnud järjepidevalt oma turuosa hoida ja kasvatada.

Mis on Coop Harju tulevikuplaanid?

Kaubandusturg on tõsises konkurentsis. Püüame hoida kauplused ajakohased, kasutada keskkonnasõbralikke tehnoloogilisi lahendusi ja kujundada kaubavalikut vastavalt klientide ja klientomanike soovidele.

Coop on kohalik. Milline on üks Coop Harju poodides müügilolev kohalik toode, mida kindlasti proovima peaks?

Coopi brändikaubad on meil alati hea hinna- ja kvaliteedisuhtega ning Coop kokkade tooted on eripärased, maitsvad ja enamjaolt kohalikust toorainest. Kõige rohkem müüme hooajalisi tooteid: jõuludel mandariin, sügisel arbuus, suvel jäätis, aga üldiselt läbi aasta on enim müüdud toode banaan.

Kuidas Coop Pank aitab Coop Harjul edukas olla?

Coop Pangaga on meil päris korralik ühisosa - teeme koostööd pangateenuste osas, võimaldame kliendil võtta välja ja maksta sisse sularaha, pangakaart on samaaegselt kliendikaart ja annab kehtivaid kliendisoodustusi, mis kõik aitavad kaasa meie ühisele edule.

Coop Panga eesmärk on toetada oma kogukonda. Meie klientide hulgas on palju ettevõtteid, kes loovad igapäevaselt Eestimaal suurt väärtust ning loovad uusi töökohti. Iga kuu toome teieni ühe ärikliendi loo.

Video

Jaga

Teised postitused

Mida peaksin teadma, kui soovin kodulaenu uude panka üle tuua?

Pankade laenumarginaalid on hakanud langema ja tingimused muutuvad laenuvõtja jaoks üha paremaks, mistõttu on hea aeg nii neile, kes oma esimest kodu soetavad kui neile, kes mõtlevad kodulaenu refinantseerimisele. Sellest, mida peaks kodulaenu refinantseerimise puhul meeles pidama, jagab oma kogemusi Coop Panga kodulaenude äriliini juht Karin Ossipova.

Kortermajade renoveerimiseks on praegu suurepärane aeg

Korteriühistutel on hetkel parim aeg hakata ellu viima oma renoveerimisprojekte, kuna ehitushinnaindeksi kasv on pidurdunud ja olukord ehitusturul soosib tellijaid. Lisaks on Eesti pankadel suur huvi rahastada renoveerimisprojekte, jagab Coop Panga ärikliendisuhete juht Villi Hunt.