Liigu edasi põhisisu juurde

Hea klient! Levimas on pankade nimel saadetavad petusõnumid, mille abil püüavad kelmid saada ligipääsu kliendi pangakontole. Kahtluse korral ära ava sõnumiga saadetud veebiaadresse. Loe lisaks.

Igal Eesti inimesel võiks taskus olla Coop Panga kaart

Panganduse ja kaubanduse koostöö ja sünergia on üks meie tegevuse põhimõte. Loomulikult on selle juures väga oluline roll ja panus ka Coopi kaupluste töötajatel.

Rõõm on tõdeda, et pangateenuste viimisega kauplusesse on sealsed klienditeenindajad väga hästi kohanenud ja kliendi mugavusi, mida kauplus ja pank koos pakuvad, pakutakse rõõmuga aina enam. Täna tutvustamegi ühte tublit kaupluse töötajat - Kose Konsumi müüjat Leida Aedveri, kes sattus Coop Panga huviorbiiti erakordselt eduka pangateenuste müügiga kaupluse kassas.

Leidal täitus Harju Tarbijate ühistus 1. septembril 10 aastat. Jüri Konsumis tööd alustanud ja sealt edasi Kose Konsumisse liikunud naine armastab klientidega suhtlemist. Tubli töö ja julge pealehakkamine on toonud kaasa ka suurepäraseid tulemusi. 20 aastat Tallinnas elanud Leida tööelu on olnud muljetavaldavalt mitmekesine. Ta on olnud Maratis kvaliteedikontrolör, Tallinna Peapostkontoris sideoperaator, Vana Villemi pubis kokk.  Nimekirja võiks jätkata veel Saaremaa Piima- ja Lihatööstusega ning raamatupidamisega. Kui aga pere hakkas ehitama maja Kosele, teadis Leida, et kõige parem ja mugavam oleks tööl käia oma kodukandis.

Kose Konsumis tööd alustades jagus naisel energiat kõike teha. Tervis aga ei pidanud külmale vastu ja nii pakuti talle tööd kaupluse kassas, mille peale lõid Leida silmad otsekohe särama. Võimalus olla inimeste keskel, suhelda ja pakkuda kõike, mida kauplusel pakkuda on – see ongi Leida tõeline kirg ja kutsumus.
Kui Coop Pank alustas Coopi kaupluste töötajatele vihjekampaania võimaluse pakkumist, haaras Leida kiirelt härjal sarvist. Süsteem on väga lihtne – kui kaupluse külastaja tunneb huvi panga toodete ja teenuste vastu, siis kaupluse töötaja küsib tema kontaktandmed ning seejärel võtab panga esindaja inimesega ühendust.
„Pangateenuseid kassas müüa on väga lihtne, eriti Coop Panga omasid, sest tegu on lihtsalt parima deebetkaardiga Eestis,“ on Leida veendunud. Sularaha välja- ja sissemakse võimalus ning soodustused Coopi kauplustes, mis olid seni kättesaadavad vaid maksefunktsiooniga Säästukaart Plussi kasutajatele, on tugevad argumendid. „Kui klient ütleb, et ei saa oma kaardiga maksta, siis pole probleemi, aitan tal sularaha kohe sealsamas kliendi kontole panna ja makse koos soodustusega saab ikkagi tehtud!“ ütleb Leida rõõmsalt.

Ükskõik mida müües peab alati siiras olema. Leida oli esimene Kose Konsumi töötaja, kes Coop Pangaga liitus ja eelmise aasta novembrikuus aktsiadki märkis. „Kui ma ise aktiivselt Coop Panga teenuseid kasutan, siis tean, mida klientidele pakun ja oskan paremini ka kõik plusspunktid välja tuua“, on Leida veendunud. Tagasihoidlikule eestlasele on vihjekaart hea võimalus. Kohapeal tuleb vaid esmased andmed kirja panna ja saab kodus edasi mõelda ning pakkumist kaaluda. Kui pangatöötaja ühendust võtab, siis on võimalik talle juba konkreetsed lisaküsimused esitada ning kaardi kas oma aadressile või Kose Konsumisse tellida.

Kliente kõnetab ennekõike eestimaisus ja oma kodupank, mis tekitab usaldusväärsust ja kui kaart pakub veel ka parimaid hindasid oma kodukaupluses, siis on kliendiga lihtne juttu alustada. „Räägin ikka ja alati, et me ju laulame Eestimaa laule, armastame Eestimaad, aga miks ometi oleme võõrastes pankades?“ küsib Leida. Inimesed tarduvad enamasti selle küsimuse peale ja ütlevad, et see on tõeliselt hea mõttearendus. Sageli nähakse Coopi ka teistes riikides, mistõttu arvatakse, et tegu on rahvusvahelise ettevõttega. Kui Leida naeratades ning sõbralikult Coopi ja Coop Panga sisupoole lahti seletab, siis edasi läheb  kõik juba nagu öeldakse „lepase reega“.

Tänu oskuslikule müügitööle ja sõbralikkusele tunneb Leida kõiki Kose elanikke, kes sageli ka poest väljaspool teretavad ja juttu tulevad ajama. Leida ise on aga Kosel nii tuntud inimene, et näiteks Grossi poodi on tal keeruline minna, sest inimesed vaatavad kohe, et mis sa siin „võõral territooriumil“ teed. Aga eks iga inimene vajab ju veidigi vaheldust ja nii ka Leida.

Ühes on aga Leida kindlalt veendunud – inimestele tuleb järjekindlalt meelde tuletada häid võimalusi  ja nii nagu Kosel võiks ka igal Eesti inimesel võiks taskus olla Coop Panga kaart!

Jaga

Teised postitused

Mida enne hobimasina tänavale viimist meeles pidada?

Soojad ilmad on jõudnud ka Eestisse ning sellega muutub meie liikluspilt taas kirevamaks. Tavapäraste igapäevaste autode kõrval võtavad oma koha sisse nii kergliikurid, mootorrattad kui hobiautod, mis talvel garaažides on oodanud oma võimalust. Millele aga tähelepanu pöörata enne, kui kahe- või neljarattalisega kevadet nautima minna, räägib lähemalt Coop Kindlustusmaakleri juht Raivo Piibor.

Mida peaksin teadma, kui soovin kodulaenu uude panka üle tuua?

Pankade laenumarginaalid on hakanud langema ja tingimused muutuvad laenuvõtja jaoks üha paremaks, mistõttu on hea aeg nii neile, kes oma esimest kodu soetavad kui neile, kes mõtlevad kodulaenu refinantseerimisele. Sellest, mida peaks kodulaenu refinantseerimise puhul meeles pidama, jagab oma kogemusi Coop Panga kodulaenude äriliini juht Karin Ossipova.