Liigu edasi põhisisu juurde

Hea klient! Levimas on pankade nimel saadetavad petusõnumid, mille abil püüavad kelmid saada ligipääsu kliendi pangakontole. Kahtluse korral ära ava sõnumiga saadetud veebiaadresse. Loe lisaks.

Lihtsalt rahast: kuidas pank enda kasuks tööle panna?

Oleme harjunud mõtlema pankadest kui kohtadest, kus meie raha on hoiul ja kust vajadusel raha laenata saab. Tegelikult pakuvad pangad aga tervet hulka kasulikke teenuseid, millega oma igapäevaseid toiminguid mugavamaks muuta. Seekordses saates räägib Coop Panga tootejuht Kaarel Nurmsalu, kuidas panna pangad enda kasuks tööle.

 

Tavakasutajatena me sageli ei mõtle sellele, mida kõike pank meie jaoks ära võiks teha. Kui me tele- või mobiilsideteenust vahetame kohati suisa paar korda aastas, siis pankade puhul jäädakse sageli sinna, kus vanemad kunagi ammu esimese konto avasid. See aga tähendab, et aastaid tagasi valitud pank ei pruugi enam üldse vastata sinu vajadustele ja soovidele.

Coop Panga tootejuht Kaarel Nurmsalu julgustab kõiki üle vaatama, mida nende pank neile pakub ja mõtlema, kas see on üldse parim pank, kus olla.

Kuula saatest, milliseid igapäevasteks toimetusteks vajalikke ja kasulikke teenuseid pangad oma klientidele pakuvad ning kuidas nendega raha ja aega märgatavalt säästa.

Kuula saadet Delfist või Spotifyst !

Jaga