Avalehele
  • Eraklient
  • Äriklient
  • Info ja Abi
  • Coop Pank
  • Investor
  • Coop
  • ET
  • EN
  • RU
InternetipankTule kliendiks
  • Avaleht
    • Tule kliendiks
    • Lapsed ja noored
    • Paketid
    • Kaardid
    • Maksed
    • Nutikad makseviisid
    • Teeninduskanalid
    • Kodulaen
    • Õpetaja kodulaen
    • Kodukaitsja kodulaen
    • Kinnisvara tagatisel laen
    • Remondilaen
    • Leia sobiv laen
    • Kodukindlustus
    • Liising
    • Kasutatud auto liising
    • Autolaen
    • Laen, liising või rent?
    • Liikluskindlustus
    • Kaskokindlustus
    • Väikelaen
    • Reisilaen
    • Remondilaen
    • Autolaen
    • Liikluskindlustus
    • Kaskokindlustus
    • Reisikindlustus
    • Kodukindlustus
    • Kuumaksega reisikindlustus
    • Õnnetusjuhtumikindlustus
    • Coop Kindlustusmaakler
    • Rahasahtel
    • Tähtajaline hoius
    • Lastehoius
    • Hoiuste intressid
    • II sammas
    • III sammas
    • Kogumine

Coop Pank

  • Tule tööle
  • Tule kliendiks
  • Tule ärikliendiks
  • Liidestused
  • Avatud panganduse platvorm

Juriidiline info

  • Panga tingimused
  • Tunneme oma klienti põhimõte
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Küpsiste kasutamine

Info ja abi

  • Pangakontorid
  • Tingimused ja hinnakirjad
  • Hoiuste intressid
  • Valuutakursid
  • Turvalisus ja pettused
  • Korduvad küsimused
  • Arveldusteenuste üleviimine

Klienditugi

669 0966
E-R 08.30-19.00
klienditugi@cooppank.ee
Pangakaardi ja internetipanga sulgemine (ööpäevaringselt): 669 0966
Coop Pank
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Linkedin
Coop Pank AS, Maakri 30, 15014 Tallinn, Registrikood: 10237832, SWIFT/BIC: EKRDEE22

Oled finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete Coop Pank AS, Coop Liising AS ja kindlustuse turustamisega tegeleva ettevõtte Coop Kindlustusmaakler AS veebilehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvu vastava teenuse tingimustega ja vajadusel konsulteeri asjatundjaga. Veebilehe kasutamist jätkates nõustud  veebilehe kasutajatingimustega .

    Blogi

    Kuidas teha internetis oste turvaliselt?

    Igapäevased rahaasjad ・ 07.05.2020

    Viimastel kuudel on suurenenud ostude tegemine internetis ning see tähendab ka suuremat võimalust langeda kaardipettuste ohvriks. 

    Meie jaoks on oluline klientide kaardimaksete turvalisus. Et ostlemine veebis oleks ohutu, soovitame enne ostu sooritamist uurida internetipoe tausta ja infot ning jälgida ka oma kaarditehinguid interneti- ja mobiilipangas.

    Enne, kui hakkad ostu sooritama, veendu, et tegemist on reaalselt eksisteeriva internetipoega. Petturid võivad luua ajutisi veebipoode, kus pakutakse lühiajaliselt tooteid väga soodsate hindadega, tekitades soovi sealt koheselt osta. Tegelikult ei ole kaupa olemas ning mõni päev hiljem ei pruugi ka veebipood enam leitav olla. Et seda vältida, tasub enne ostu sooritamist uurida veebipoe lehekülge – kas seal on olemas kontaktid, kuhu küsimuste korral pöörduda ning kas lehel on kirjas info tarne- ja tagastustingimustega. Hea viis on otsida internetist teiste ostjate hinnanguid ja kogemusi. Kindlasti tasub tähelepanu pöörata mitte ainult vähetuntud e-poodidele, vaid ka tuntud lehtedele, kust ehk oled juba mitmeid kordi oste sooritanud. Järjest enam kasutatakse pettusteks usaldusväärseid veebikeskkondi nagu App Store või Google Play Store.

    Selleks, et hoida silma peal oma kaarditehingutel, võta kasutusele Coop Panga mobiiliäpp ning lülita sisse automaatteavitused. Teavitused aitavad mugavalt Sinu kontol toimuvatel tehingutel silma peal hoida ja suurendavad turvalisust, sest telefoniekraanil on konto muudatused kohe nähtavad.

    Vaikimisi on teavitused kõigil kasutajatel välja lülitatud. Teavituste lubamiseks tuleb avada äpis all paremas nurgas seadete (...) menüü ja lülitada need sisse. Mobiilipanga kasutajal on võimalik valida, kas teavitusi soovitakse ainult väljaminekute või ka sissetulekute kohta. Samuti saab määrata summa, millest alates sissetulekute ja väljaminekute kohta teavitused saabuvad. Lisaks ülekannetele on võimalik jälgida ka kaardimakseid ja sularahatehinguid.

    Kui teed internetis oste harva, siis soovitame internetiostude võimaluse keelata ning selle avada ostu tegemise ajaks. Seda saad teha valides internetipangas "Kaardid" ning "Limiidid".

    Kui avastad, et Sinu pangakaardiga on tehtud Sinu poolt kinnitamata tehinguid, siis võta kohe pangaga ühendust, et kaart sulgeda. Tehingu kohta saada meile pangateade internetipangast, lisades tehingu kuupäeva ja summa.

    Jaga:

    Viimased postitused

    Igapäevased rahaasjad ・ 29.09.2025

    Kuidas käib palga suunamine ja milliseid eeliseid see annab?

    Igapäevased rahaasjad ・ 25.08.2025

    Näpunäited vanematele: kuidas õpetada last pangakaarti turvaliselt kasutama

    Igapäevased rahaasjad ・ 02.06.2025

    Pank annab nõu: kuidas valmistuda käibemaksutõusuks?

    Igapäevased rahaasjad ・ 13.03.2025

    Tähtajaliste hoiuste intressid langevad, kogumishoiuste populaarsus kasvab

    Vaata kõiki