Avalehele
  • Eraklient
  • Äriklient
  • Investor
  • Coop Pank
  • Info ja Abi
  • Coop
  • ET
  • EN
  • RU
InternetipankTule kliendiks
  • Avaleht
    • Tule kliendiks
    • Alustavale ettevõtjale
    • Ärikliendi paketid
    • Kaardid
    • Maksed
    • Gateway liides
    • Sularaha
    • Teeninduskanalid
    • Partnerpakkumised
    • Arvelduskrediit
    • Ärilaenud
    • Alustava ettevõtja väikelaen
    • Korteriühistulaen
    • Liising
    • Autorent
    • Garantii
    • Faktooring
    • E-kaubandus
    • Maksete kogumine müügikohas
    • Maksete kogumine e-arvetega
    • Pangalink
    • Arvelduskonto intress
    • Tähtajaline hoius
    • Liikluskindlustus
    • Kaskokindlustus
    • Varakindlustus
    • Ärikatkemine
    • Ehituskindlustus
    • Vastutuskindlustus
    • Ehitusmasinate ja -seadmete kindlustus (CPM)
    • Transport ja logistika (CMR)
    • Coop Kindlustusmaakler

Coop Pank

  • Tule tööle
  • Tule kliendiks
  • Tule ärikliendiks
  • Liidestused
  • Avatud panganduse platvorm

Juriidiline info

  • Panga tingimused
  • Tunneme oma klienti põhimõte
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Küpsiste kasutamine

Info ja abi

  • Pangakontorid
  • Tingimused ja hinnakirjad
  • Hoiuste intressid
  • Valuutakursid
  • Turvalisus ja pettused
  • Korduvad küsimused

Klienditugi

669 0966
E-R 08.30-19.00

klienditugi@cooppank.ee

Pangakaardi ja internetipanga sulgemine (ööpäevaringselt): 669 0966

Coop Pank
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Linkedin
Coop Pank AS, Maakri 30, 15014 Tallinn, Registrikood: 10237832, SWIFT/BIC: EKRDEE22

Oled finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete Coop Pank AS, Coop Liising AS ja kindlustuse turustamisega tegeleva ettevõtte Coop Kindlustusmaakler AS veebilehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvu vastava teenuse tingimustega ja vajadusel konsulteeri asjatundjaga. Veebilehe kasutamist jätkates nõustud  veebilehe kasutajatingimustega.

    Blogi

    Klient viipamas Coop Panga deebetkaarti vastu nutitelefoni, kus töötab makseterminali rakendus.

    Juhis ettevõtjatele: millal tasub valida nutiseadmes töötav makseterminal?

    Ettevõtlus ・ 06.06.2025

    Ettevõtlus liigub üha rohkem nutikate ja paindlike lahenduste suunas. Üks neist on nutitelefonis töötav makseterminal. Millal eelistada nutiterminali ja mis juhtudel sobib paremini traditsiooniline makseterminal, selgitab Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse äriliini juht Erje Mettas.

    Nutiseadmes toimiva makseterminali eeliseks on nii väiksemad kulud kui suurem paindlikkus. Eriti hästi sobib see lahendus just nendele ettevõtjatele, kes tegutsevad väljaspool püsivaid müügikohti, kuna pole vaja soetada või rentida eraldi seadet.

    Tänapäeva ettevõtja on paindlik ja tegutseb seal, kus on kliendid. Nutitelefonis töötav makseterminal võimaldab ettevõtjatel võtta kaardimakseid vastu igal pool, ilma, et oleks vaja eraldi seadmetesse investeeringuid teha. Näiteks sobib see hästi ettevõtjatele, kes panevad suveks püsti kohviku, käivad festivalidel ja messidel tooteid müümas, pakuvad disainilahendusi või osutavad erinevaid iluteenuseid.

    Kaardimaksed on kasvutrendis – kaupmehed peavad tempoga kaasas käima

    Kui Euroopas tehakse müügikohas keskmiselt 44% maksetest pangakaardi või nutiseadme abil, siis Eestis on see näitaja 57%. Ajaga muutub kaardimaksete osatähtsus veelgi suuremaks ning kaupmehed peavad sellega kaasas käima.

    Kulude juhtimine ja läbipaistvus on nutika äri alus

    Püsikuludega seotud makseterminalid võivad osutuda koormavaks ettevõtjale, kelle müük on hooajaline või ebaühtlane. Näiteks istikute ja taimede müük koondub peamiselt kevad- ja suvekuudele ning muul ajal puudub vajadus kaardimaksete vastuvõtmiseks. Telefonipõhine lahendus aitab vältida asjatuid kulusid, kuna puudub kuutasu – makstakse ainult terminali reaalse kasutamise eest.

    Seega sobib lahendus eriti hästi neile, kellel pole igapäevast vajadust kaardimaksete vastu võtmiseks, kuid kes ei soovi klienti ilma jätta võimalusest tasuda kiirelt ja mugavalt kaardiga. Kuna tasud on fikseeritud, pole ettevõtja jaoks vahet, millise kaardiga klient maksab. Selline hinnastamismudel vähendab ebakindlust ja toetab paremat kulude juhtimist.

    Näiteks ettevõte, mis teeb kuus umbes 50 tehingut ja kus ühe ostu keskmine summa on 10 eurot, võib tänu kuutasu puudumisele säästa aastas ligikaudu 300 eurot. Väiksematele ettevõtetele tähendab see olulist kokkuhoidu, mis toetab äri kasvu.

    Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse äriliini juht Erje Mettas.

    Kliendid ootavad mugavat ostukogemust

    Nutitelefoni makseterminali kasutamiseks on vaja ainult laadida oma Androidi nutiseadmesse vajalik rakendus. Kaardimakse toimub viibates ja kviitungi saab klient kas e-posti teel või QR-koodi skaneerides oma seadmesse. Kuna uuringud näitavad, et ligi 90% paberkviitungitest lähevad kaduma või visatakse tarbija poolt peale ostu sooritamist ära, siis on tegemist ka keskkonnasõbralikuma lahendusega.

    Nutitelefonis töötavast makseterminalist võidavad ka kliendid. Ühest küljest saab ettevõtja tänu madalamatele tehingutasudele pakkuda kliendile soodsamat hinda. Teisalt ei pea klient enam nii palju kandma kaasas sularaha ega tegelema arve alusel tasumisega, vaid saab soovitud toote või teenuse eest kohe kaardiga maksta.

    Aktiivse müügi juures tasub vaadata traditsioonilise terminali poole

    Nutitelefonis töötava terminali kõrval on endiselt oma koht ka traditsioonilisel eraldiseisval makseterminalil. Makseterminali tüübi valikul tuleks ettevõtjal hinnata oma ärimudelit ja tehingumustreid.

    Igapäevaselt kümneid või sadu tehinguid tegeva või suuremate ostusummadega ettevõtte jaoks võib endiselt olla sobivam lahendus eraldiseisev makseterminal. Klassikalised akutoitel 4G terminalid on töökindlad ka intensiivsema kasutuse juures, töötlevad makseid kiirelt ning võimaldavad vajadusel liidestada kassasüsteemidega. Selline lahendus sobib paremini jaemüüjatele, toitlustuskohtadele ja teistele ettevõtetele, kellel on püsiv müügikoht ja kindel kliendivoog.

    Mõlemad lahendused on kaasaegsed ja mugavad, kuid pakuvad ettevõtjatele erinevaid eeliseid. Väikese ja keskmise suurusega ettevõtted ei pea alati valima kõige uhkemaid ja kallimaid lahendusi. Tihti piisab lihtsast ja kiirest tööriistast, mis võimaldab keskenduda sellele, mis on oluline – oma toodete ja teenuste pakkumisele.

    Tutvu lähemalt maksete kogumise võimalustega nii füüsilises müügikohas kui ka e-poe makselahenduste, sh kaupmehe boonusega.

    Jaga:

    Viimased postitused

    Ettevõtlus ・ 21.01.2025

    Edukas turundus sotsiaalmeedias: kuidas saada kliendid oma e-poodi?

    Ettevõtlus ・ 30.12.2024

    Laienemist alustanud Rõngu Pagar soovib avada esinduspoe Tallinnas

    Ettevõtlus ・ 12.12.2024

    Ettevõtjatele: 5 levinud finantspettust ja kuidas neid vältida

    Vaata kõiki