Garantii
Garantii aitab tagada erinevaid lepingust tulenevaid riske ja kohustusi nii kohalikus kui ka rahvusvahelises äritegevuses.
Coop Panga poolt väljastatud garantiikiri annab Sinu koostööpartnerile kindlustunde, et Sinu ettevõtte poolt lepinguliste kohustuste mittetäitmisel saab ta Coop Pangalt garantiikirjas kokkulepitud summa.
Pakume eri liiki garantiisid, et saaksid leida endale sobivaima.
Rahvusvahelised reeglid
Garantiide väljastamisel lähtume rahvusvahelise URDG 758 („Uniform Rules for Demand Guarantees”) reeglistikust ja Eesti seadustest.
Lihtne maksenõude esitamine
Pangagarantii on iseseisev kohustus ja ei ole ostu-müügilepinguga juriidiliselt seotud. Maksenõude esitamine on lihtne ja garantiikirjas kokkulepitud summa maksab pank esimesel nõudmisel.
Garantiide liigid
Ettemaksegarantii - Pank tagab garantii saajale teostatud ettemaksu tagastamise juhul, kui garantii tellija ei suuda täita lepingujärgseid kohustusi.
Maksegarantii - Pank tagab garantii saajale kaupade või teenuste eest tasumise juhul, kui garantii tellija ei ole maksetähtpäevaks oma maksekohustust täitnud.
Pakkumisgarantii - Pank tagab avaliku pakkumise korraldajale (garantii saajale) kulude hüvitamise juhul, kui pakkumise tegija loobub pakkumisest, ei sõlmi pakutud tingimustel lepingut või ei esita garantii saajale pärast lepingu sõlmimist täitmise garantiid.
Täitmise garantii - Pank tagab hüvitise tasumise garantii saajale, kui garantii tellija ei täida lepingus kokku lepitud tingimusi.
Garantiiaja garantii - Pank tagab garantii saajale hüvitise juhuks, kui garantii tellija ei kõrvalda puudusi tarnitud kaupades või tehtud töödes.
Tolligarantii - Pank tagab tollimaksude tasumise kohustust Maksu- ja Tolliameti ees.