Liigu edasi põhisisu juurde

Deebetkaart

Kaks kaarti ühes – deebetkaart ja Coopi kliendikaart!

Coop Panga deebetkaart kehtib Coopi kauplustes kliendikaardina. Sellega makstes kehtivad Sulle Coopi kauplustes kõige soodsamad hinnad ja teenid ostudelt 10% rohkem boonuspunkte.
 

Parimad hinnad

Deebetkaardiga makstes kehtivad Sulle Coopi kauplustes kõige soodsamad hinnad ja ostudelt koguneb 10% rohkem boonuspunkte, mida saad kasutada järgmiste ostude eest tasumiseks.

Sularaha poe kassast

Meie kaardiga saad võtta sularaha välja ja teha sissemakseid kõikides 330 Coopi kaupluses.

Viipemaksed ja internetiostud

Väiksemas summas kaardimakseid saad teha mugavalt viibates. Kõikide meie kaartidega saad maksta ka internetis.

Coop Panga kaartidel on ostukindlustus

Esimese pangana Eestis on meie kõikidel erakliendi pangakaartidel ostukindlustus. Maksa alati oma ostude eest Coop Panga deebet- või krediitkaardiga ning Sinu suuremad ostud on automaatselt 180 päevaks kindlustustatud.

Kuumaksega arvelduspaketi reisikindlustus

Lisavõimalusena saavad Rahnu ja Rändrahnu paketi kliendid juurde tellida vaid 4,49 € kuutasuga aastase reisikindlustuse, mis kaitseb reisil nii Sind kui ka Su peret. Kindlustuskaitse hõlmab nii meditsiiniabi-, pagasi- kui ka reisitõrkekindlustust

Oma pangakaardi PIN-koodi näed internetipangas

Pangakaardi PIN-koodi saad vaadata nii interneti- kui ka mobiilipangas piiramatu arv kordi ning sõltumata sellest, kas tegu on deebet- või krediitkaardiga.

Vaata lisaks

Coop Panga deebetkaardile laienevad automaatselt kõik Säästukaart Plussi tingimused ja soodustused – kaardiga maksmisel kehtivad kõige soodsamad hinnad ja ostudelt koguneb enim boonuspunkte. Deebetkaardi omanik on automaatselt kliendiprogrammiga liitunud.

Mis on ostukindlustus?
Ostukindlustus on automaatselt rakenduv 180-päevane kindlustuskaitse Sinu suurematele ostudele, mille eest oled tasunud Coop Panga deebet- või krediitkaardiga. 
 

Millistele ostudele ostukindlustus kehtib?
Ostukindlustus kehtib igale kauplusest või e-poest tehtud kestvuskauba* ostule, mille ostuhind on 100–2500 €. Omavastutus iga kindlustusjuhtumi kohta on 30 €.

* Kestvuskaubad on tooted, mille osas on ka tootja ette näinud pikema kasutusea: mobiiltelefonid, tahvel- ja sülearvutid, riided, jalatsid, elektritõukerattad, vääriskivid ja -metallid, karusnahast tooted, maalid, skulptuurid jms. Kestvuskaupade alla ei kuulu näiteks kasutatud kaubad, toiduained, mootorsõidukid, taimed ja loomad. Juhime tähelepanu, et teatud kaupadele (nt tehnikaseadmed) on maksimaalseks hüvitislimiidiks 500 €. Tutvu ostukindlustuse tingimustega lähemalt siit.

Kas ostukindlustus kehtib ka välismaalt ostetud või e-poest tellitud kaupadele?
Jah, maksa vaid ostu eest oma Coop Panga deebet- või krediitkaardiga ning Sinu ostul on automaatselt 180-päevane kindlustuskaitse.

Kuidas käituda kindlustusjuhtumi korral?
Kuna Coop Panga ostukindlustuse koostööpartneriks on IF P&C Insurance AS, siis palume kindlustusjuhtumi* kiiremaks menetlemiseks sellest teada anda siit. Poliisi väljale kirjuta lihtsalt märksõna „Coop“.

* Kindlustusjuhtum on kindlustatud toote äkiline ja ettenägematu hävimine, kahjustumine või vargus. Kindlustusjuhtumiks ei loeta toote kaotamist või maha unustamist.

Kas mul peab ostukviitung alles olema, et kindlustusjuhtumi korral hüvitist saada?
Ei pea, sest kindlustusjuhtumiga seotud ostu tõendamiseks piisab ka vaid internetipanga väljavõttest. 

Tutvu ostukindlustuse tingimustega.
 

Coop Panga deebetkaardile laienevad parimad pakkumised. Vaata pakkumisi siit.

Kõik Coop Panga kaardid on viipemakse võimalusega. Viipemaksega saab väiksemates summades makseid teha mugavalt ja kiirelt – kuni 50-euroseid makseid saab teha PIN-koodi sisestamata ja kaarti terminali panemata. Kaardiga tuleb vaid terminalil viibata.

Viipemaksed on turvalised – aeg-ajalt palub pank turvalisuse huvides ka väiksemate summade korral tehing PIN-koodiga kinnitada.

Viipemakseid saab teha kõikjal, nii Eestis kui ka välismaal ja vastavad terminalid tunneb ära viipemakse märgistuse järgi. Erinevates riikides võib viipemakse lubatud maksimumsumma olla erinev.

Määra oma kaardile kasutuslimiidid internetipangas – limiidi saab määrata kaardimaksetele ja sularahatehingutele. Lisaks on võimalik määrata kõiki kaarditehinguid hõlmav kuulimiit. Turvalisuse huvides soovitame kaardi kasutuslimiidid määrata vastavalt reaalsele kaardi kasutusele ja võimalikult väikesed.

Kui Sul on Coop Pangas avatud konto ning oled internetipanga kasutaja, saad oma uue pangakaardi tellida interneti- või mobiilipangast oma koju. Pangakaart saadetakse lihtkirjana Sinu kodusele aadressile, kaardi saad ise aktiveerida ning PIN-koodi vaadata interneti- ja mobiilipangas.

Selleks, et saaksid oma posti teel saadetud kaarti kasutada, tuleb see kõigepealt aktiveerida interneti- või mobiilipangas liikudes menüüs: Minu Pank -> Kaardid -> Aktiveeri. Kui tegemist on lisakaardiga, saab kaardi aktiveerida konto omanik. Enne kaardi aktiveerimist veendu, et oled selle kätte saanud. Kaardi aktiveerimisel internetipangas pead sisestama kaardi 4 viimast numbrit. Enne kaardi kasutamist kirjuta kaardi tagaküljele ka enda allkiri.

Kui pangakaart on aktiveeritud, siis selle PIN-koodi saad mugavalt vaadata interneti- või mobiilipangas minnes menüüs: Minu Pank -> Kaardid -> Seaded lehele. Sealt kliki edasi lingile "Vaata PIN-koodi", turvalisuse huvides palutakse Sul end veelkord Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaardi abil tuvastada ja seejärel kuvatakse Sulle ekraanil pangakaardi PIN-kood 90 sekundiks.

Võta kindlasti ühendust meie klienditeenindusega telefonil 669 0966 (E-R 08.30-19.00), kui tellitud pangakaart ei ole Sinuni jõudnud või Sul ei õnnestu kaarti aktiveerida.

  • Hoia kaardi PIN-kood vaid enda teada – jäta PIN-kood meelde ja hävita PIN-koodi ümbrik.
  • Kaardiga maksmisel kontrolli enne tehingu kinnitamist summat terminalis.
  • Internetis kaardiga maksmisel kasuta usaldusväärseid veebilehti.
  • Kui avastad kontoväljavõttel tehinguid, mida ei ole sooritanud või tegemist on tundmatu teenusepakkujaga, sulge kaart ja anna sellest pangale viivitamatult teada.
  • Kui kaart kaob või varastatakse, siis sulge kaart koheselt internetipangas või helistades telefonil 669 0966.
  • Teavita panka ka juhul, kui Sa ei ole kindel, kas kaart on kadunud – kaardi saab ajutiselt blokeerida.