Liigu edasi põhisisu juurde

Hea klient! Anname teada, et 20. märtsil ajavahemikus 06.00-08.00 teostame kodulehel plaanilisi hooldustöid. Meie interneti- ja mobiilipank töötavad tavapäraselt. Palume vabandust võimalike ebamugavuste pärast.

Ärikliendi deebetkaart

Kaks kaarti ühes – deebetkaart ja Coopi kliendikaart!

Coop Panga deebetkaart kehtib Coopi kauplustes kliendikaardina ja muudab ostmise tõeliselt soodsaks.
 

Pangakaart on kliendikaart

Deebetkaart toimib kliendikaardina ning sellega maksmisel kehtivad Sulle kõigis Coopi kauplustes püsikliendi hinnad.

Sularaha poe kassast

Coop Pank on Eesti suurima sularaha võrguga pank – meie kaardiga saad võtta sularaha välja kõikide pankade automaatidest ja 330 Coopi kauplusest.

Viipemaksed ja internetiostud

Väiksemas summas kaardimakseid saad teha mugavalt viibates. Kõikide meie kaartidega saad maksta ka internetis.

Vaata lisaks

Coop Panga ärikliendi deebetkaardiga kehtivad kõigis Coop Eesti kauplustes Säästukaardiga võrdsed soodushinnad. Täiendavaid tegevusi selle kehtima hakkamiseks tegema ei pea, sest soodustus kehtib automaatselt kassas Coop deebetkaardi esitamisel.

Vaata täpsemalt Coop Eesti lehelt.

Kõik Coop Panga kaardid on viipemakse võimalusega. Viipemaksega saab väiksemates summades makseid teha mugavalt ja kiirelt – kuni 50-euroseid makseid saab teha PIN-koodi sisestamata ja kaarti terminali panemata. Kaardiga tuleb vaid terminalil viibata.

Viipemaksed on turvalised – aeg-ajalt palub pank turvalisuse huvides ka väiksemate summade korral tehing PIN-koodiga kinnitada.

Viipemakseid saab teha kõikjal, nii Eestis kui ka välismaal ja vastavad terminalid tunneb ära viipemakse märgistuse järgi. Erinevates riikides võib viipemakse lubatud maksimumsumma olla erinev.

Määra oma kaardile kasutuslimiidid interneti- või mobiilipangas – limiidi saab määrata kaardimaksetele ja sularahatehingutele. Lisaks on võimalik määrata kõiki kaarditehinguid hõlmav kuulimiit. Turvalisuse huvides soovitame kaardi kasutuslimiidid määrata vastavalt reaalsele kaardi kasutusele ja võimalikult väikesed.

Kui oled internetipanga kasutaja, saad oma uue pangakaardi tellida posti teel. Kaart saadetakse lihtkirjana ettevõtte tegevuskoha aadressile. PIN-koodi saab vaadata interneti- ja mobiilipangas.

Selleks, et saaksid oma posti teel saadetud kaarti kasutada, tuleb see kõigepealt aktiveerida interneti- või mobiilipangas (menüü Minu Pank -> Kaardid -> Aktiveeri). Kaardi aktiveerib ettevõtte volitatud esindaja internetipangas. Enne kaardi aktiveerimist veendu, et oled selle kätte saanud. Kaardi aktiveerimisel internetipangas pead sisestama kaardi 4 viimast numbrit.

Kui pangakaart on aktiveeritud, siis selle PIN-koodi saad mugavalt vaadata interneti- või mobiilipangas minnes menüüs: Minu Pank -> Kaardid -> Seaded lehele. Sealt kliki edasi lingile "Vaata PIN-koodi", turvalisuse huvides palutakse Sul end veelkord biomeetria, Smart-ID, Mobiil-ID või ID-kaardi abil tuvastada ja seejärel kuvatakse Sulle ekraanil pangakaardi PIN-kood 90 sekundiks.

Võta kindlasti ühendust meie klienditeenindusega telefonil 669 0966 (E-R 08.30-19.00), kui tellitud pangakaart ei ole Sinuni jõudnud või Sul ei õnnestu kaarti aktiveerida.

Tutvu ka Coop Panga deebetkaardi tingimuste ja hinnakirjaga.

  • Hoia kaardi PIN-kood vaid enda teada – jäta PIN-kood meelde ja hävita PIN-koodi ümbrik.
  • Kaardiga maksmisel kontrolli enne tehingu kinnitamist summat terminalis.
  • Internetis kaardiga maksmisel kasuta usaldusväärseid veebilehti.
  • Kui avastad kontoväljavõttel tehinguid, mida ei ole sooritanud või tegemist on tundmatu teenusepakkujaga, sulge kaart ja anna sellest pangale viivitamatult teada.
  • Kui kaart kaob või varastatakse, siis sulge kaart kohe internetipangas või helistades telefonil 669 0966.
  • Teavita panka ka juhul, kui Sa ei ole kindel, kas kaart on kadunud – kaardi saab ajutiselt blokeerida.