Avalehele
  • Eraklient
  • Äriklient
  • Investor
  • Coop Pank
  • Info ja Abi
  • Coop
  • ET
  • EN
  • RU
InternetipankTule kliendiks
  • Avaleht
    • Tule kliendiks
    • Alustavale ettevõtjale
    • Arveldamine
    • Kaardid
    • Maksed
    • Gateway liides
    • Sularaha
    • Teeninduskanalid
    • Partnerpakkumised
    • Arvelduskrediit
    • Ärilaenud
    • Alustava ettevõtja väikelaen
    • Korteriühistulaen
    • Liising
    • Autorent
    • Garantii
    • Faktooring
    • E-kaubandus
    • Maksete kogumine müügikohas
    • Maksete kogumine e-arvetega
    • Pangalink
    • Arvelduskonto intress
    • Tähtajaline hoius
    • Liikluskindlustus
    • Kaskokindlustus
    • Varakindlustus
    • Ärikatkemine
    • Ehituskindlustus
    • Vastutuskindlustus
    • Ehitusmasinate ja -seadmete kindlustus (CPM)
    • Transport ja logistika (CMR)
    • Coop Kindlustusmaakler

Coop Pank

  • Tule tööle
  • Tule kliendiks
  • Tule ärikliendiks
  • Liidestused
  • Avatud panganduse platvorm

Juriidiline info

  • Panga tingimused
  • Tunneme oma klienti põhimõte
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Küpsiste kasutamine

Info ja abi

  • Pangakontorid
  • Tingimused ja hinnakirjad
  • Hoiuste intressid
  • Valuutakursid
  • Turvalisus ja pettused
  • Korduvad küsimused

Klienditugi

6690966
E-R 08.30-19.00

klienditugi@cooppank.ee

Pangakaardi ja internetipanga sulgemine (ööpäevaringselt): 669 0966

Coop Pank
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Linkedin
Coop Pank AS, Maakri 30, 15014 Tallinn, Registrikood: 10237832, SWIFT/BIC: EKRDEE22

Oled finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete Coop Pank AS, Coop Liising AS ja kindlustuse turustamisega tegeleva ettevõtte Coop Kindlustusmaakler AS veebilehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvu vastava teenuse tingimustega ja vajadusel konsulteeri asjatundjaga. Veebilehe kasutamist jätkates nõustud  veebilehe kasutajatingimustega.

    Blogi

    Inimesed istuvad konverentsiruumis ja kuulavad esinejat ekraani ees. Vasakul on Coop Panga plakat kaupmehe boonuse infoga.

    7 sammu, et luua endale edukas veebipood

    Ettevõtlus ・ 07.11.2024

    Majandus on keskpanga hinnangul hakanud taastuma, mis peaks andma hoogu juurde tarbimisele. Konkurents veebipoodide seas on aga tihe ning seetõttu peavad e-kaupmehed tegema veelgi suuremaid pingutusi, et kliente ligi meelitada ning hoida.

    Kui intressitõusudega langes tarbimine märgatavalt, siis nüüdseks on positiivsemad väljavaated majandusele tarbijaid aktiivsemaks muutunud. „Euribori langedes hakkab majandus kasvule pöörduma, mistõttu tasub ka e-kaupmeestel mõelda, kuidas oma müüki kasvatada ja hakata aktiivselt selles suunas tegutsema,“ räägib Coop Panga äripanganduse juht Arko Kurtmann.

    E-poe edukuse võtmeks on hästi toimiv ja läbimõeldud klienditeekond, mis tagab, et ostu ei jäeta pooleli, selgitab kodumaise makse- ja tarnelahendusi pakkuva ettevõtte Montonio tootejuht Maria Häling.

    „Umbes 70% ostlejatest jätavad oma ostu mingis protsessi osas pooleli,“ nendib ta. Seetõttu peab toodete e-poest üles leidmine olema loogiline ning ostukorvi lisamine ja tellimuse vormistamine võimalikult lihtne. Montonio kogemus näitab, et kui klient jõuab ostuprotsessis juba nii kaugele, et on valinud endale sobiva makselahenduse, siis 95% juhtudest minnakse selle ostuga lõpuni.

    Toome välja seitse põhimõtet, mis aitavad kaupmehel oma müüki suurendada ja kliendile paremat ostukogemust luua:


    1. Veendu, et sinu e-pood oleks Google otsingus nähtaval kohal

    Kliendini jõudmiseks peab ettevõte olema lihtsasti leitav. Valdavalt jõuab klient sobiva tooteni läbi Google otsingumootori, mistõttu tuleks veenduda, et veebipood oleks seal nähtav. Sealjuures mängib olulist rolli ka see, mitmendal kohal e-pood otsingus on ning milliste märksõnadega see välja tuleb.

    Kuigi leitavust saab ka ise õigete märksõnade lisamisega paremaks muuta, võiks kaaluda SEO eksperdi abi kasutamist. Suure tõenäosusega suudab ekspert e-poe nähtavust märgatavalt paremaks muuta ning seeläbi kaupluse müüki kasvatada. Nii teenib kaupmees tehtud investeeringu kiirelt tagasi.


    2. Loo e-pood, mis tekitab usaldust

    Esmamulje on äärmiselt oluline – koguni 75% tarbijatest otsustab esimeste emotsioonide põhjal, kas e-pood näeb usaldusväärne välja ning kas nad soovivad seal ostelda.

    Usaldust kasvatavad näiteks kvaliteetsed tootefotod ja detailne tooteinfo. Lisaks peaks üle vaatama, kas klient saab kätte kogu vajaliku info ning kui loogiline on toodete paigutus. Kui klient peab minema mõnele teisele veebilehele, et saada vajalikku infot toote kohta, siis suureneb tõenäosus, et ta sinu e-poes oma ostu lõpuni ei pruugi viia.

    Tootekirjelduste lisamisel võib kasutada ka tehisintellekti abi, eriti kui e-poes on müügil sadu või tuhandeid tooteid. Kindlasti tuleb aga tekstid üle kontrollida, sest ka AI võib vigu teha, kuid ajaliselt võidab sellega igal juhul.

    Makse- ja tarnelahendusi pakkuva ettevõtte Montonio tootejuht Maria Häling.

    3. Testi ise kogu protsess algusest lõpuni läbi

    Sageli ei ole kaupmehed ise kogu ostuprotsessi algusest lõpuni läbi teinud ja kõiki kitsaskohti isiklikult kogenud. Seetõttu tuleks läbi käia kogu ostuteekond, alates toote ostukorvi lisamisest kuni selle kättesaamiseni. See tähendab, et tuleks reaalselt läbi teha ka makseprotsess ning kauba kättesaamisega seonduv teekond.

    Lisaks võiks küsida tagasisidet oste sooritanud klientide käest. Tänutäheks saab neile pakkuda näiteks sooduskoode järgmisteks ostudeks.


    4. Paku kvaliteeti, mis kutsuks ka kliendi sõpru sinu juurest ostma

    Üle kahe kolmandiku tarbijatest jagavad oma oste ja ostukogemusi sõprade ning perega. Kuna me hindame oma sõprade ja pereliikmete soovitusi enim, siis on lausa neli korda suurem tõenäosus, et ostu minnakse sooritama sellesse e-poodi, mis on saanud lähedase heakskiidu.

    Samuti usaldavad tarbijad teiste inimeste tagasisidet. Uuringud näitavad, et ligemale 70% tarbijatest usaldavad veebikauplusi, kus on olemas klientide tagasiside. Lausa 84% klientidest on aga poe osas lojaalsemad, kui nad teavad, et ostu sooritamise järel ootab neid mõni kingitus või sooduskood.


    5. Soovita kliendile sobivaid lisatooteid

    Sageli on inimeste ostud impulsiivsed. Koguni 40% kõikidest veebis tehtud ostudest on tehtud hetke ajendil. Seetõttu tuleks veebipoes kasutada efektiivset soovitamissüsteemi. Näiteks, kui inimene otsib endale tahvelarvutit, võib ta vajada sinna juurde ka ümbrist või väikest klaviatuuri.


    6. Lihtsus on kõige olulisem

    Maksemeetodite valik on kliendi jaoks oluline. Kõik põhiasjad peaksid olema kindlasti kaetud, kuigi liia laiaks ei tohiks valik minna, kuna see võib otsustamist hoopis halvata. Ära tasuks kasutada suuremate brändide head mainet pakkudes makselahendusena tuntumate pankade makselinke ning kaardimakse võimalust. Kodumaiste ettevõtetena on Montonio ja Coop Pank muutnud selle lihtsaks ja soodsaks läbi ühise kaupmehe boonusprogrammi, mis toob paljude ettevõtjate jaoks makselahenduste kulud tunduvalt allapoole või koguni nulli.

    Samuti peaks ostu sooritamine olema võimalik ilma kasutajakontota. Veerand kasutajatest jätavad ostu pooleli kui e-pood nõuab konto tegemist või sisse logimist.

    Täiendavalt võib ostu suunamiseks kasutada präänikuna tasuta tarnet, mida eestlased armastavad, isegi, kui see on tegelikkuses toote hinda juba sisse arvestatud.

    Suuremate ostukorvide juures tasub mõelda ka järelmaksu võimaldamisele, mis suurendab konversiooni 20-30%. Majanduses on üpris keerulised ajad ja inimestel pole tarbimiseks nii palju raha, aga asju on ikka vaja, mistõttu neid lahendusi kasutatakse ostmisel aktiivselt.

    Mees töötab sülearvutiga klaasist seintega avaras koosoleku ruumis. Laual on ka avatud märkmik.

    7. Kõige meeldejäävamad emotsioonid tulevad pärast ostu

    Kliendi teekond ei lõppe makse sooritamisega. Mõtle selle peale, mis saab pärast makse kinnitamist – kui sa oled kliendiga personaalne, siis suureneb tema lojaalsus 80%. Kasutades personaalseid e-maile, sooduskoode või pakkumisi, kasvab ka tõenäosus, et klient tuleb tagasi uusi oste tegema. Samuti aitavad kliendi lojaalsuse suurendamisele kaasa ka e-mailid maksekinnituse ja tellimuse seisu kohta, võimalus tarnet jälgida ning toodete tagastamisprotsessi lihtsus.

    Kui sinu e-pood ootab järgmist arenguhüpet või oled alles ideefaasis ning soovid seda käima lükata, siis kutsume sind Coop Panka nõustamisele. Kuulame ära sinu plaanid ning aitame kaasa, et need mõtted ellu viia!

    Soodsamate makselahenduste kasutamiseks tasub vaadata Coop Panga ja Montonio koostöös loodud boonusprogrammi poole, kus on kaetud kõik olulised maksevõimalused, aga ka tarnete ning tagastuste süsteem. Coop Panga boonusprogrammi abil saad Montonio makselahendust kasutades kuni 200 makset kuus tasuta. Suuremate mahtude juures kasvab ka makstav boonus. Uuri lähemat kaupmehe boonuse kohta!

    Jaga:

    Viimased postitused

    Ettevõtlus ・ 21.01.2025
    Edukas turundus sotsiaalmeedias: kuidas saada kliendid oma e-poodi?
    Ettevõtlus ・ 30.12.2024
    Laienemist alustanud Rõngu Pagar soovib avada esinduspoe Tallinnas
    Ettevõtlus ・ 12.12.2024
    Ettevõtjatele: 5 levinud finantspettust ja kuidas neid vältida
    Ettevõtlus ・ 29.11.2024
    5 lihtsat sammu, kuidas väikeettevõtjana kodulaenu saada
    Vaata kõiki