Avalehele
  • Eraklient
  • Äriklient
  • Investor
  • Coop Pank
  • Info ja Abi
  • Coop
  • ET
  • EN
  • RU
InternetipankTule kliendiks
  • Avaleht
    • Tule kliendiks
    • Alustavale ettevõtjale
    • Arveldamine
    • Kaardid
    • Maksed
    • Gateway liides
    • Sularaha
    • Teeninduskanalid
    • Partnerpakkumised
    • Arvelduskrediit
    • Ärilaenud
    • Alustava ettevõtja väikelaen
    • Korteriühistulaen
    • Liising
    • Autorent
    • Garantii
    • Faktooring
    • E-kaubandus
    • Maksete kogumine müügikohas
    • Maksete kogumine e-arvetega
    • Pangalink
    • Arvelduskonto intress
    • Tähtajaline hoius
    • Liikluskindlustus
    • Kaskokindlustus
    • Varakindlustus
    • Ärikatkemine
    • Ehituskindlustus
    • Vastutuskindlustus
    • Ehitusmasinate ja -seadmete kindlustus (CPM)
    • Transport ja logistika (CMR)
    • Coop Kindlustusmaakler

Coop Pank

  • Tule tööle
  • Tule kliendiks
  • Tule ärikliendiks
  • Liidestused
  • Avatud panganduse platvorm

Juriidiline info

  • Panga tingimused
  • Tunneme oma klienti põhimõte
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Küpsiste kasutamine

Info ja abi

  • Pangakontorid
  • Tingimused ja hinnakirjad
  • Hoiuste intressid
  • Valuutakursid
  • Turvalisus ja pettused
  • Korduvad küsimused

Klienditugi

6690966
E-R 08.30-19.00

klienditugi@cooppank.ee

Pangakaardi ja internetipanga sulgemine (ööpäevaringselt): 669 0966

Coop Pank
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Linkedin
Coop Pank AS, Maakri 30, 15014 Tallinn, Registrikood: 10237832, SWIFT/BIC: EKRDEE22

Oled finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete Coop Pank AS, Coop Liising AS ja kindlustuse turustamisega tegeleva ettevõtte Coop Kindlustusmaakler AS veebilehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvu vastava teenuse tingimustega ja vajadusel konsulteeri asjatundjaga. Veebilehe kasutamist jätkates nõustud  veebilehe kasutajatingimustega.

    Blogi

    Naeratav naine istub diivanil ja kasutab nutitelefoni.

    Edukas turundus sotsiaalmeedias: kuidas saada kliendid oma e-poodi?

    Ettevõtlus ・ 21.01.2025

    E-poe turundamise suurim väljakutse on leida oma koht tihedas konkurentsis ja jõuda potentsiaalsete klientideni. Praktilisi soovitusi oma e-poe edukaks turundamiseks jagavad veebipoe Hinga Vabalt asutaja Evert Saarnak ning makse- ja tarnelahendusi pakkuva Montonio tootejuht Maria Häling.

    Alustava ettevõtjana on äärmiselt oluline püsida võimalikult palju pildis ning olla järjepidev. Sotsiaalmeedia pakub selleks võimsaid tööriistu, kuid tulemuste saavutamine nõuab läbimõeldud strateegiat ja uute asjade katsetamist. Üks olulisemaid küsimusi iga ettevõtja jaoks on aga see, kuidas kliendid reaalselt e-poodi ostlema tuua.

    1. Katseta orgaanilist sisu enne tasulist turundust

    Enne kui hakkad makstud reklaami kasutama, testi orgaanilist sisu. See on kuluefektiivne viis jõuda sihtrühmani ja näha, millised sõnumid ja sisutüübid toimivad. Orgaanilise sisu kaudu saad teada, kuidas publik reageerib ja kas su toode või teenus kõnetab sihtrühma.

    Kui toode on turul uus, siis tasub alustada teadlikkuse tõstmisega. Selleks hari inimesi, mis probleemi sa lahendad ning kuidas sinu toodet üldse kasutada. Alles peale seda, kui oled veendunud, et orgaaniline sisu töötab, on mõistlik hakata panema raha ka tasulisse sotsiaalmeedia reklaami, mis aitab müüki täiendavalt kasvatada.

    Pea meeles, et orgaanilisel ja makstud sisul võib olla ka väga erinev sihtrühm. Orgaanilise sisuga üritatakse enamasti brändi tutvustada, leida lojaalsust ja tekitada usaldust. Näiteks kui klient jõuab sinu veebipoeni ja pole sellest midagi varem kuulnud, siis võib ta tausta kontrollimiseks minna ka ettevõtte sotsiaalmeedia kanalile, et näha, kas äri tegutseb ning inimesed sealt ka päriselt tooteid ostavad.

    2. Pane siht paika

    Enne aktiivset reklaami ja turundamist tuleks välja mõelda turunduskampaania eesmärk – kas siht on suurendada müüki, kasvatada jälgijaskonda või saada rohkem vaatamisi. Kui see on paigas, siis tead, kuhu suunas samme hakata seadma ja milliste kriteeriumite järgi kampaania edu hinnata. Kui selget eesmärki pole, siis on tagantjärele raske hinnata, kas tahtsid kampaaniaga vaatamisi või rohkem müüki.

    3. Tunne oma sihtrühma

    Iga turunduskampaania alustala on oma sihtrühma tundmine ja mõistmine, mida nad ootavad. Sellest sõltuvalt tuleb oma sõnumeid ja müügiargumente paika panna. Sealjuures tasub meeles pidada, et alati ei pruugi ostuotsuseid teha need, kelle toode ise mõeldud on. Näiteks meeste lõhnaõli ostavad sageli kingituseks naised, kes ootavaid just neile suunatud turundussõnumeid.

    Seega mõtle läbi, kes sinu tooteid ostavad, mis on nende jaoks oluline ning kuidas neid oma turunduses kõige paremini kõnetada.

    4. Kasuta eri platvorme sihipäraselt

    Oma sihtgruppi peab hästi tundma ka turundusplatvormide kaupa. Näiteks LinkedIn-is on tõenäolisemalt rohkem ärikliente ja vajadust hoida professionaalsemat joont, seega naljavideod seal sellist mõju ei anna kui näiteks Instagramis või TikTokis.

    Erinevad sotsiaalmeedia platvormid nõuavad erinevaid lähenemisi. Kui oled suur tegija, kellel on palju ressursse, siis tasub luua erinevat sisu erinevatele kanalitele, kuna nii jõuad täpsemalt oma sihtrühmani just sellele platvormile sobiva sisuga. Kui su ressursid on piiratud, siis keskendu sisu loomisel ühele kanalile, näiteks TikTok või Instagram. Sama materjali saad vajadusel kasutada ka teistes keskkondades, kuhu see võiks sobida.

    Tänapäeval pakuvad kõik sotsiaalmeediakanalid ka ülevaadet sinu jälgijaskonnast nii soo, vanusegruppide, asukoha jms kaupa. Selle järgi saab juba hästi vaadata, kas naljavideo, mis TikTok'is levis edukalt, võiks peale minna ka sinu Instagrami sihtrühmale või mitte.

    Kui oled läbi mõelnud, keda soovid kõnetada ja tead, et mõnel platvormil soovitud sihtrühma piisavalt pole, siis ei pea oma energiat sinna asjatult panema ning saab rohkem keskenduda nendele kanalitele, kust tulevad eesmärgistatud tulemused.

    Naeratav naine istub kaasaegses kontoris ja töötab sülearvutiga, olles keskendunud ja produktiivne.

    5. Loo sisu, mis kõnetab ja paneb tegutsema

    Sotsiaalmeedias on tähelepanu köitmiseks aega vaid mõni sekund. Videote puhul on kõige tähtsamad esimesed viis sekundit, mis määravad, kas vaataja tunneb sinu toote vastu huvi või liigub edasi.

    Huvi tekitamiseks rõhuta varakult valukohale ja paku kiirelt ka lahendust. Selleks, et viia klienti tegevuseni, pead looma tegevuskutse ehk call to actioni, mis on selge ja üheselt mõistetav. Efektiivse tegevuskutse jaoks kasuta konkreetseid fraase, näiteks „Vaata pakkumist“ või „Telli kohe“. Lingid peaksid viima otse tootele või kampaaniale, et ostuteekond oleks võimalikult lühike ja loogiline.

    Sotsiaalmeedias turundades tuleb kasuks huumor, kui osata seda hästi kasutada. Samas arvesta, et inimeste huumorimeel on erinev ning sellega võib ka mööda panna. Sellisel juhul ära anna alla, vaid proovi edasi. Orgaanilise sisu puhul võib rohkem katsetada erinevaid lahendusi, kuna rahaline risk praktiliselt puudub – tuleb arvestada ainult ajalise kuluga, kuna tegeled asjadega, mis ei pruugi töötada, kuigi ka sel juhul saad turundajana sellest õppida.

    6. Ära karda videote kõrval kasutada ka pilte

    Arvestatav osa tänapäeva sotsiaalmeedia sisust on juba video kujul, kuid ka pildil on jätkuvalt oma koht alles. Kuigi pildid on staatilised, võivad need videotest paremini eristuda, sest neid näeb harvemini.

    Piltide puhul tuleb aga samamoodi varakult tähelepanu võita – sarnaselt videotele peab ka piltide puhul inimesel esimese 1-3 sekundiga tekkima huvi toote vastu, muidu liigub potentsiaalne klient edasi. Seega sõltumata sellest, kas kasutad pilti või videot, ole haarava sisuga juba esimesest hetkest.

    7. Ole originaalne ja näita ise trende ette

    Trendid võivad aidata sul jõuda laiema publikuni, kuid neid tuleb kohandada oma brändi sõnumite ja väärtustega. Samas tuleb arvestada ka sellega, et sarnast sisu ei taheta liiga palju vaadata. Seega ei pruugi trendidega kaasa minemine alati loodetud edu tuua.

    Pigem leia tasakaal trendide ja originaalsisu vahel. Mida rohkem oled oma sisus originaalne ja eksperimenteeriv, et näha, mis klientidele päriselt meeldib, seda suurema tõenäosusega saadab sind ka edu. Sealjuures pea meeles, et kui miski töötab, siis ehita selle teadmise peale edasi, mitte ära hakkata katsetama täiesti uut asja.

    Siiski tasub ka teiste tegemistel silma peal hoida, kuna sealt võib leida väikseid detaile, mida enda turundusse üle kanda. Väldi aga teiste sisu kopeerimist, kuna sellega kaob konkurentsieelis ning teised on sinust alati sammu võrra ees. Pigem sea eesmärgiks, et inimesed tahaksid sinu tegemisi kopeerida.

    Kui sinu e-pood ootab järgmist arenguhüpet või oled alles ideefaasis ning soovid seda käima lükata, siis kutsume sind Coop Panka nõustamisele. Kuulame ära sinu plaanid ning aitame kaasa, et need mõtted ellu viia!

    Soodsamate makselahenduste kasutamiseks tasub vaadata Coop Panga ja Montonio koostöös loodud boonusprogrammi poole, kus on kaetud kõik olulised maksevõimalused, aga ka tarnete ning tagastuste süsteem. Uuri lähemat kaupmehe boonuse kohta!

    Jaga:

    Viimased postitused

    Ettevõtlus ・ 06.06.2025
    Juhis ettevõtjatele: millal tasub valida nutiseadmes töötav makseterminal?
    Ettevõtlus ・ 30.12.2024
    Laienemist alustanud Rõngu Pagar soovib avada esinduspoe Tallinnas
    Ettevõtlus ・ 12.12.2024
    Ettevõtjatele: 5 levinud finantspettust ja kuidas neid vältida
    Vaata kõiki