Liigu edasi põhisisu juurde

Hea klient! Anname teada, et 20. märtsil ajavahemikus 06.00-08.00 teostame kodulehel plaanilisi hooldustöid. Meie interneti- ja mobiilipank töötavad tavapäraselt. Palume vabandust võimalike ebamugavuste pärast.

Maksed

Makseid Eestisse või välisriiki saad teha meie interneti- ja mobiilipangas ning pangakontorites. Välkmaksena jõuab raha kohale sekundite jooksul ja nii ööpäev läbi iga päev.

Elektroonilistes kanalites on pangasisesed ja Euroopa maksed Äripaketis tasuta.
 

Pangasisene makse

Pangasisene makse jõuab saajani üldjuhul kohe, sest nii maksja kui ka saaja kontod asuvad Coop Pangas. Makseid saab teha erinevates valuutades.

Välkmakse

Välkmakse on Euroopa makse, mille saaja pank on liitunud välkmaksete süsteemiga. Makse summas kuni 100 000 € jõuab saajani peaaegu kohe sõltumata nädalapäevast ja kellaajast. Eestis on liitunud välkmaksete süsteemiga Coop Pank, Swedbank, SEB ja LHV.

Euroopa makse

Euroopa makse (sh Eesti-sisene) jõuab saajani 3-5 tunni jooksul, kui see on tehtud tööpäeval enne kella 15.30. Pärast kella 15.30 tehtud makse jõuab teise panka järgmisel tööpäeval. Makseid saab teha eurodes Euroopa Majanduspiirkonna riikidesse.

Välismakse

Välismakse jõuab saajani 5 tööpäeva jooksul. Makseid saab teha erinevates valuutades ja ka kiir- või ekspressmaksena.

Paketis maksed tasuta

Äripaketis on pangasisesed ja Euroopa maksed elektroonilistes kanalites tasuta!

 

Vaata lisaks

Maksed summas kuni 100 000 eurot saadame välkmaksena, kui saaja pank on välkmaksete süsteemiga liitunud. Kui makset ei õnnestu välkmaksena saata, teeme makse tavalise Euroopa ehk SEPA maksena. SEPA piirkonna pankade vahel toimub arveldus mitu korda päevas. Selleks, et Coop Panga kliendi makse jõuaks teise panka samal päeval, tuleb see teha hiljemalt kell 15.30. Makse laekumise aeg teise panga kontole sõltub konkreetse panga laekumiste töötlemise kiirusest.

Hinnangulised laekumise ajavahemikud on:

Kliendi kontolt on makse summa maha võetud Raha laekub saajale teises Eesti pangas*
Enne kella 8.30 Pärast kella 11
Ajavahemikus 8.30-11.30 Pärast kella 13.30
Ajavahemikus 11.30-14.30 Pärast kella 16.00
Ajavahemikus 14.30-15.30 Pärast kella 17.30
Pärast kella 15.30 Järgmise tööpäeva hommikul pärast kella 8.45

 * Teistesse pankadesse laekumiste kellaajad sõltuvad iga panga sisemistest protsessidest.

Nädalavahetusel algatatud SEPA makse laekub saajale esmaspäeval pärast kella 8.45.

Coop Pank on välkmakse võimeline – see tähendab seda, et meie omalt poolt saame kõik meile välkmaksena saadetavad maksed ka välkmaksena vastu võtta. Kui teine pank ei saatnud makset meile välkmaksena, siis võib summa saaja kontole jõudmine võtta SEPA maksena natuke kauem aega.
Laekumiste ajad:

Teises pangas on makse tehtud ajavahemikus* Raha laekub Coop Panga kliendile
Enne kella 7.00 Pärast kella 9.30
7.00-9.30 Pärast kella 11.30
9.30-12.00 Pärast kella 15.30
12.00-14.30 Pärast kella 16.30
14.30-16.30 Pärast kella 18.30
Pärast kella 16.30 Järgmisel tööpäeval pärast kella 9.30

* Teiste pankade lõikes on kellaajad erinevad, siin on toodud hinnangulised kellaajad. Täpse info saab makse algatanud pangast.

Võib ette tulla üksikuid äärejuhtumeid, kus makse võib olla olnud teel kauem. See võib olla põhjustatud pankade kontrollisüsteemidest, tehnilistest olukordadest vms.

Arvete tasumine e-arve püsimaksega

E-arve on internetipanka saadetav elektrooniline arve, mis asendab paberil või e-posti teel saadetavat arvet.

Coop Panga internetipangas saad tellida e-arved korraga kõikidelt ettevõtetelt, kes on liitunud arved.ee keskkonnaga.

E-arvete mugavaks tasumiseks sõlmi püsimakse leping ja pank teeb Sulle saadetud e-arvete põhjal vajalikud ülekanded automaatselt ära.

Miks kasutada?

  • Mugav – arved tasutakse automaatselt ja maksetähtaegu ei pea meeles pidama
  • Lihtne – pead vaid hoolitsema, et kontol oleks makse tegemiseks vajalik summa
  • Keskkonnasõbralik – paberarve tootmiseks vajalikud puud jäävad kasvama

Tutvu ka e-arve püsimakse lepingu tingimustega.


Maksete kogumine e-arve teenusega

Kui Sinu ettevõttele laekuvad iga kuu maksed ühtedelt ja samadelt klientidelt, on hea kasutada maksete kogumiseks e-arve teenust. Nimetatud teenus muudab raha kogumise mugavamaks nii  ettevõtte kui maksja seisukohast vaadates.

E-arvete edastamiseks panka tuleb Sinu ettevõttel sõlmida e-arvete edastamise leping operaatoriga. E-arvete edastamise teenust pakuvad Unifiedpost (Fitek AS) (tel +372 651 9519, teenindus@unifiedpost.com) või Finbite OÜ (Omniva) , tel +372 656 5400, sales.et@finbite.eu.

Püsikorraldus sobib kindla suurusega regulaarsete maksete tegemiseks.

Püsikorraldusega saab automaatselt üle kanda kas konkreetse summa või kogu kontojäägi. Maksete sageduseks saab valida: kord päevas, kord nädalas, kord kuus või kord kvartalis.

Miks kasutada?

  • Mugav – pank teeb maksed automaatselt Sinu eest
  • Lihtne – pead vaid hoolitsema, et kontol oleks vajalik summa

Tutvu ka püsikorralduse lepingu tingimustega.

  • Import

Internetipangas saab makseid mugavalt sisse lugeda raamatupidamise programmist.
Maksefaili formaadiks sobib XML (ISO 20022).

  • Eksport

Internetipangas tehtud maksed saab salvestada kontoväljavõtte faili, mida saab importida raamatupidamise programmi.
Failiformaatidest on valikus XML (ISO 20022) ja Telehansa.

Biomeetriaga (isikutuvastus sõlmejälje või näotuvastuse abil) saad kinnitada kuni kümme makset, mis on igaüks summas kuni 100 eurot. Pärast selle piiri täitumist pead ühe tehingu kinnitama Mobiil-ID, Smart-ID või ID-kaardi PIN2ga. Seejärel saad taas teha kümme biomeetrilist kinnitust.

Kümne biomeetrilise makse kinnituse piir kehtib üle kõikide kanalite: interneti- ja mobiilipangas, kolmanda osapoole juures ning pangalingiga makseid tehes.

Makse kinnitamise kordade arv biomeetriaga on sisseloginud kasutaja põhine üle kõikide volituste. Ehk näiteks ettevõtte, iseenda ning lapse profiili alt kokku saad biomeetriaga kinnitada kümme makset järjest.

Kinnitamist ootavate maksete alt mitme makse korraga kinnitamisel biomeetriat kasutada ei saa. Failist laaditud mass- ja koondmaksete ning korraga mitme üksikmakse kinnitamiseks tuleb kasutada PIN2.

Äpis biomeetriaga makse kinnitamiseks pead pärast maksevormil „Kinnitan“ nupule vajutamist näitama vastavalt seadmele nägu või skaneerima sõrmejälje ning selle õnnestumisel ongi makse kinnitatud.

Internetipangas, kolmanda osapoole juures või pangalingi makset biomeetriaga kinnitades tuleb Sulle telefoni makse kinnitamise teavitus, mis avab äpis kontrollkoodiga vormi. Kui teavitust ei saabu, ava äpp kontrollkoodiga vormi nägemiseks. Kui äpi vormil olev kontrollkood ja makse algatamise kanalis kuvatav kontollkood ühtivad ning näo- või sõrmejälje tuvastus õnnestub, ongi makse kinnitatud.

Lepingute sõlmimisel või muutmisel tuleb kasutada endiselt Mobiil-ID, Smart-ID või ID-kaardi PIN2 koodi.