Avalehele
  • Eraklient
  • Äriklient
  • Investor
  • Coop Pank
  • Info ja Abi
  • Coop
  • ET
  • EN
  • RU
InternetipankTule kliendiks
  • Avaleht
    • Tule kliendiks
    • Lapsed ja noored
    • Paketid
    • Kaardid
    • Maksed
    • Nutikad makseviisid
    • Teeninduskanalid
    • Kodulaen
    • Õpetaja kodulaen
    • Kodukaitsja kodulaen
    • Kinnisvara tagatisel laen
    • Remondilaen
    • Leia sobiv laen
    • Kodukindlustus
    • Liising
    • Kasutatud auto liising
    • Autolaen
    • Autokaubamaja
    • Laen, liising või rent?
    • Liikluskindlustus
    • Kaskokindlustus
    • Väikelaen
    • Reisilaen
    • Remondilaen
    • Autolaen
    • Liikluskindlustus
    • Kaskokindlustus
    • Reisikindlustus
    • Kodukindlustus
    • Kuumaksega reisikindlustus
    • Õnnetusjuhtumikindlustus
    • Coop Kindlustusmaakler
    • Rahasahtel
    • Tähtajaline hoius
    • Lastehoius
    • Hoiuste intressid
    • II sammas
    • III sammas
    • Kogumine

Coop Pank

  • Tule tööle
  • Tule kliendiks
  • Tule ärikliendiks
  • Liidestused
  • Avatud panganduse platvorm

Juriidiline info

  • Panga tingimused
  • Tunneme oma klienti põhimõte
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Küpsiste kasutamine

Info ja abi

  • Pangakontorid
  • Tingimused ja hinnakirjad
  • Hoiuste intressid
  • Valuutakursid
  • Turvalisus ja pettused
  • Korduvad küsimused
  • Arveldusteenuste üleviimine

Klienditugi

669 0966
E-R 08.30-19.00

klienditugi@cooppank.ee

Pangakaardi ja internetipanga sulgemine (ööpäevaringselt): 669 0966

Coop Pank
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Linkedin
Coop Pank AS, Maakri 30, 15014 Tallinn, Registrikood: 10237832, SWIFT/BIC: EKRDEE22

Oled finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete Coop Pank AS, Coop Liising AS ja kindlustuse turustamisega tegeleva ettevõtte Coop Kindlustusmaakler AS veebilehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvu vastava teenuse tingimustega ja vajadusel konsulteeri asjatundjaga. Veebilehe kasutamist jätkates nõustud  veebilehe kasutajatingimustega .

    Blogi

    Oleme hoolivad ja kasutame pangateenuseid digitaalsetes kanalites

    Igapäevased rahaasjad ・ 13.03.2020

    Igapäevaste pangateenuste kättesaadavus on ühtmoodi oluline igal ajahetkel. Kogu maailmas ja ka Eestis leviva koroonaviiruse valguses soovitame klientidel kanda hoolt nii enda kui oma lähedaste tervise eest.

    Pangateenuste kasutamisel eelista pangakontori külastuse asemel digitaalseid kanaleid või helistamise võimalust. Nii on mugavam ja annab ka võimaluse kokku hoida oma väärtuslikku aega.

    Pangaga saad ühendust võtta telefoni teel või internetipangas
    Kui soovid pangaga suhelda või nõu pidada, siis saad seda kõige mugavamalt teha helistades meie klienditoe numbrile 669 0966 (E-R 08.30-19.00), saates e-kirja: klienditugi@cooppank.ee või teate internetipangast.

    Pangakaart Sinu postkasti
    Toimetame nii uue kui ka asendust vajava pangakaardi Sinuni viisil, mille oled ise valinud. Soovitame pangakaardi tellida oma kodusele aadressile ja aktiveerida meie internetipangas. Selleks vali „Minu pank“ – „Kaardid“ - aktiveeri deebetkaart. Kaarti saad kohe pärast aktiveerimist kasutama hakata.

    Maksa ostude eest viipemaksega
    Tasu ostude eest ilma PIN-koodi sisestamata ja kasuta viipemakse võimalusi. Viipemakse lubamiseks ja limiitide muutmiseks vali internetipangas “Minu pank“ – „Kaardid“ – „Limiidid“. Maksimaalne viipemakse summa ilma PIN-koodita on 25 eurot. Arvestades praegust eriolukorda, on pangad otsustatud summat ajutiselt tõsta. Alates 23. märtsist tõstsime viipemakse limiiti 50 euroni makse kohta ja see kehtib kuni eriolukorra lõppemiseni.

    Muuda kaardi limiite internetipangas
    Muuda oma makselimiite just siis, kui Sulle sobib. Säästa aega ja kasuta võimalust muuta oma maksete päeva- ja kuulimiiti kodust lahkumata meie internetipangas. Limiitide muutmiseks vali „Seaded“ – „Limiidid“ – muuda kaartide limiite.

    Ülevaade Sinu tehingutest interneti- ja mobiilipangas
    Konto väljavõte võimaldab saada hea ülevaate kontol tehtud tehingutest ning seda on otstarbekas teha internetipangas. Kontojääki ja viimaseid tehinguid on võimalik kiirelt kontrollida Coop Panga mobiilipangas. Mobiilipanga äppi saad alla laadida nii Google Play kui ka Apple App Store’ist. Kontol toimunud tehingute kohta automaatteavituste saamiseks ava Coop Panga mobiiliäpis all paremas nurgas seadete (...) menüü ja lülita kiirteavitused sisse.

    Kodulaenu lepingu sõlmimine elektrooniliselt
    Coop Panga laenuhaldurid on alati Sinu jaoks olemas, nii kontoris kui ka telefoni teel. Mugavaim viis laenutaotluse esitamiseks on internetis ja asjatundlik nõustamine on Coop Pangas võimalik nii telefoni kui ka e-kirja teel. Laenulepingu saad allkirjastada digitaalselt ID-kaarti, Smart-ID-d või Mobiili-ID-d kasutades.

    Kodulaenu lepingu muudatused sõlmi elektrooniliselt
    Sõltuvalt vajadustest on kodulaenu klientidel võimalik sõlmida nii täis- kui ka osalisi laenu põhiosa ja intressi maksepuhkuseid. Kui Sul tekib vajadus maksepuhkuseks, siis teavita soovist oma laenuhaldurit või saada maksepuhkuse avaldus läbi Coop Panga internetipanga. Koostöös leiame lahenduse.

    Väikelaenu lepinguid saad elektrooniliselt sõlmida ja muuta
    Väikelaenu saad taotleda ja lepingu allkirjastada ID-kaardi, Smart-ID või Mobiil-IDga. Laenusumma väljamaksmiseks võib olla vajalik isiku tuvastamine, kuid seda saab väga mugavalt teha internetis. Videotuvastus võimaldab lepingut sõlmida ükskõik millisest maailma nurgast ja kogu protsessi läbimiseks kulub vaid kuni 5 minutit.

    Sõltuvalt vajadusest on väikelaenu klientidel võimalik sõlmida laenulepingule maksepuhkust, mille pikkus ja tingimused määratakse Sinu vajadusi ja võimalusi arvesse võttes. Kui Sul tekib vajadus lepingu tingimuste muutmiseks, siis kirjuta meile finants@cooppank.ee või saada vastav sooviavaldus läbi Coop Panga internetipanga.

    Liitu pangaga kodulehel
    Kui Sa ei ole veel Coop Panga klient, siis kõige mugavam on Coop Panga kliendiks tulla internetis. Tuvasta end elektrooniliselt, ava konto vaid mõne minutiga ja koheselt saad hakata kasutama meie internetipanka.

    Täname kõiki kliente, kes juba kasutavad aktiivselt Coop Panga digitaalseid lahendusi. Palume klientidel pöörata tähelepanu oma tervisele, hoida ennast ja ka teisi inimesi enda ümber. Veetke rohkem aega oma pere ja lähedastega, puhake, lugege raamatuid ning nautige Eestimaa loodust.

    Jaga:

    Viimased postitused

    Igapäevased rahaasjad ・ 25.08.2025

    Näpunäited vanematele: kuidas õpetada last pangakaarti turvaliselt kasutama

    Igapäevased rahaasjad ・ 02.06.2025

    Pank annab nõu: kuidas valmistuda käibemaksutõusuks?

    Igapäevased rahaasjad ・ 13.03.2025

    Tähtajaliste hoiuste intressid langevad, kogumishoiuste populaarsus kasvab

    Igapäevased rahaasjad ・ 08.03.2025

    Kuidas virtuaalkaardiga turvalisemalt ja mugavamalt maksta?

    Vaata kõiki