Avalehele
  • Eraklient
  • Äriklient
  • Investor
  • Coop Pank
  • Info ja Abi
  • Coop
  • ET
  • EN
  • RU
InternetipankTule kliendiks
  • Avaleht
    • Arveldamine
    • Kaardid
    • Maksed
    • Nutikad makseviisid
    • Teeninduskanalid
    Tule kliendiks
    Loe lähemalt
    • Kodulaen
    • Õpetaja kodulaen
    • Kodukaitsja kodulaen
    • Kinnisvara tagatisel laen
    • Remondilaen
    • Kodukindlustus
    Leia sobiv laen
    Loe lähemalt
    • Liising
    • Kasutatud auto liising
    • Autolaen
    • Autorent
    • Autokaubamaja
    • Liikluskindlustus
    • Kaskokindlustus
    Laen, liising või rent?
    Loe lähemalt
    • Väikelaen
    • Reisilaen
    • Remondilaen
    • Autolaen
    • Liikluskindlustus
    • Kaskokindlustus
    • Reisikindlustus
    • Kodukindlustus
    • Kuumaksega reisikindlustus
    • Õnnetusjuhtumikindlustus
    Coop Kindlustusmaakler
    Loe lähemalt
    • Rahasahtel
    • Tähtajaline hoius
    • Lastehoius
    • Hoiuste intressid
    • II sammas
    • III sammas
    Kogumine
    Loe lähemalt

Coop Pank

  • Tule tööle
  • Tule kliendiks
  • Tule ärikliendiks
  • Liidestused
  • Avatud panganduse platvorm

Juriidiline info

  • Panga tingimused
  • Tunneme oma klienti põhimõte
  • Kliendiandmete töötlemine
  • Küpsiste kasutamine

Info ja abi

  • Pangakontorid
  • Tingimused ja hinnakirjad
  • Hoiuste intressid
  • Valuutakursid
  • Turvalisus ja pettused
  • Korduvad küsimused
  • Arveldusteenuste üleviimine

Klienditugi

6690966
E-R 08.30-19.00

klienditugi@cooppank.ee

Pangakaardi ja internetipanga sulgemine (ööpäevaringselt): 6690966

Coop Pank
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Linkedin
Coop Pank AS, Maakri 30, 15014 Tallinn, Registrikood: 10237832, SWIFT/BIC: EKRDEE22

Oled finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete Coop Pank AS, Coop Liising AS ja kindlustuse turustamisega tegeleva ettevõtte Coop Kindlustusmaakler AS veebilehel. Enne mis tahes lepingu sõlmimist tutvu vastava teenuse tingimustega ja vajadusel konsulteeri asjatundjaga. Veebilehe kasutamist jätkates nõustud  veebilehe kasutajatingimustega.

    Blogi

    Inimene istub sinisel diivanil, sülearvuti süles, ja teeb ülekandeid.

    Kuidas on kõige targem arveid ühest pangast teise viia?

    Hea teada ・ 22.04.2024

    Püsimaksega e-arved on mugav viis oma igapäevaseid rahaasju korras hoida. Kui aga tekib plaan vahetada kodupanka, siis võib esmajoones hirmutada mõte kõigi nende arvete üleviimisest uude panka. Tegelikkuses on see protsess aga lihtne ja kiire ning nõuab vaid paari minutit tegutsemist, räägib Coop Panga erakliendi igapäevapanganduse juht Moonika Maaring.

    Püsimaksega e-arvet kasutades ei pea makseid iga kord eraldi kinnitama, vaid leping tuleb ühe korra ära sõlmida ning sealt edasi toimub arvete tasumine automaatselt täpselt nii kaua, kui endal soovi on. Kui oled otsustanud, et soovid hakata arveldama senisest teises pangas, siis on mõistlik ka oma e-arved ning püsikorraldused viia üle uude panka.

    Kuigi arvemajandusega tegelemine on üks peamisi põhjusi, miks kardetakse panka vahetada, pole sellel hirmul tegelikult alust. Kõige lihtsam on ühest pangast teise viia tavalisi püsikorraldusi ehk neid makseid, mida teed näiteks iga nädal või kuu ülekandena sõpradele ja pereliikmetele. Selleks tuleb vaid vana püsikorraldus senises pangas ära lõpetada ning uues pangas taas tellida. Kui sa pole endale e-arveid üldse tellinud, siis võtab kogu pangavahetus aega umbes 10 minutit.

    Peaaegu sama lihtne on ka e-arvete üleviimine teise panka. Sõltuvalt sellest, kuidas arvete maksmine on ajastatud, võib see aga võtta veidi kauem aega. Kuna üldiselt on e-arvete maksetähtajad fikseeritud, on kõige mõistlikum üksikuid e-arveid viia uude panka üle vahetult peale viimatise arve tasumist. Selleks tuleb lihtsalt tühistada vana püsimakseleping, tellida e-arve uude panka ning taassõlmida püsimakseleping. Nii tuleb järgmine e-arve õigesse kohta ning vana saab ka kindlalt tasutud. Need tegevused võtavad paar minutit arve kohta.

    Coop Panga erakliendi igapäevapanganduse juht Moonika Maaring.


    Arvetega koos on mõistlik üle tuua ka palk
    Tasub meeles pidada, et isegi kui oled kodulaenu võtnud ühest pangast, ei tähenda see, et ei tohiks teises pangas arveldada. Kindlasti tasub oma lepingus olevad kohustused üle vaadata, kuid pank ei saa kohustada klienti enda juures arveldama. Pigem mõtle pangast kui partnerist, kes on motiveeritud, et sa teeksid oma igapäevased arveldused nende juures.

    Isegi kui oled oma igapäevase arvelduse viinud üle uude panka, võid sa vanas pangas arvelduskontot endiselt alles hoida. Enamikes pankades on arvelduskonto omamine tasuta ning ka maksed nii pangasiseselt kui teiste pankade vahel kiired ning tasuta. Täpsemalt tasub aga hindade osas tutvuda pangatingimustega.

    Samal ajal saab lihtsalt viia ka oma sissetulekuid uude kodupanka. Selleks leiad kõigi pankade kodulehtedelt avaldusvormi, mida saad täita ja seejärel tööandjale esitada. Võid soovi korral abi küsida ka panga klienditeenindusest, kus sind juba täpsemalt juhendatakse. Tööandja juures tuleks uurida, kellele sa oma avalduse peaksid edastama. Kui saad pensionit või vanemapalka, siis pead uue konto avalduse edastama sotsiaalkindlustusametile.

    Kui sul tekib e-arvete üleviimisel probleeme või küsimusi, siis võta julgelt oma kodupangaga ühendust ning sealsed spetsialistid saavad sind vajadusel nõustada.

    Loe rohkem maksete kohta.

    Jaga:

    Viimased postitused

    Hea teada ・ 20.05.2025
    Kodumaise Coop Panga väikestel tegudel on suur mõju
    Hea teada ・ 02.01.2025
    Uus disain toob Coop Panga kontorisse värskust ja kaasaegsust
    Hea teada ・ 16.12.2024
    Miks on oluline teha vahet esialgsel ja siduval kodulaenu pakkumisel?
    Hea teada ・ 13.12.2024
    Saa tulumaks tagasi: kui palju võiksid tänavu veel III sambasse raha kanda?
    Vaata kõiki