Blogi
Mida tähendab panga nime vahetus kliendile?
Hea teada ・ 01.10.2017
Panga nime muutus ei too kliendile kaasa muutusi
Loodame, et panga uus strateegia, mille osaks on nime vahetus pakub kliendile senisest veelgi paremat ja mugavamat võimalust pangateenuste kasutamiseks. Nime muutus on algus kogu kliendikogemuse ja tootepakkumise muutmisel. Oleme pank, mis kasvab järk-järgult. Esimeses järgus tulevad kliendi uued arvelduspaketid ja uus deebetkaart. Lisaks muutuvad panga kanalid – nii kontorivõrk kui e-kanalid. Avame uus internetipank ja mobiilipanga. Kevadel lisandub võimalus võtta sularaha kõigist Coop kassadest. Plaanis on uuendada krediitkaarti jne.
Panga nime muutusega ei muutu kliendi panga rekvisiidid
Seoses panga nime muutusega ei muutu kliendi kontonumber ega lepingu numbrid.
Panga nime vahetusega jäävad senised lepingud kehtima samadel tingimustel!
Senised lepingud jäävad klientidel kehtima. Coop Panga turule tulekuga muudame oma ärinime, kuid lepingu osapool ei muutu. Coop Pank osutab kõiki Krediidipanga lepingute raames osutatud teenuseid edasi kui ei ole infot, et lõpetame mõne teenuse pakkumise.
Olemasolevaid lepinguid ei tule ümber vormistada
Klientide ja koostööpartnerite jaoks ei ärinime muutus kaasa mingeid lisakohustusi. Seoses ärinime vahetusega ei ole vaja olemasolevaid lepinguid muuta ning koostöö jätkub samadel alustel.
Kõik deebet- ja krediitkaardid jäävad kehtima
Kõik tänased panga deebet- ja krediitkaardid kehtivad kuni kehtivusaja lõpuni. Kui klient soovib on tal võimalik vahetada enda tänane Krediidipanga kaart tasuta uue Coop Panga kaardi vastu.
Panga nime muutusest ei ole vaja teavitada
Klient ei pea panga nime muutusest teavitama enda tööandjat või sotsiaalkindlustusametit.
Jaga: