Skip to main content

Dear customer! There is an increase in SMS fraud with fraudsters trying to gain access to the bank accounts of clients. If in doubt, do not open web addresses sent by the SMS. Read more here.

Maksekaartide teenindamine – kasvatab kaupmehe käivet või on pigem kuluartikkel?

Iga ettevõtja, kes soovib oma kaupa või teenust müüa, seisab sageli silmitsi küsimusega - kas pakkuda oma klientidele kaardimakse võimalust müügikohas kohapeal või pigem mitte.

Eesti Panga viimase kümne aasta statistika kohaselt on nii kaardimakse käive kui ka kaardimaksete kordade arv olnud Eestis kasvavas trendis. Mis näitab selgelt, et ostjad eelistavad üha aktiivsemalt kasutada kaardimakse võimalusi.  Mis omakorda tähendab seda, et ostja võib eelistada mõnda müügikohta just kaardimakse võimaluse olemasolu järgi. Seega ei ole tõenäoliselt mõistlik kaupmehel maksekaartide teenindamisest loobuda, kuna sellel võib olla otsene mõju ettevõtja käibe suurenemisele.

Seejuures ei saa mainimata jätta ka seda, et võrdluses sularahatehinguga (mille käitlemisel tekivad kulud lisaks sellele, et peab planeerima igapäevaselt kas sularaha kogus kassas on piisav), on kaardimakse palju turvalisem ning jõuab ettevõtja enda kontole väga kiiresti.

Seega on kaardimakse lihtne, mugav ja turvaline nii kliendi kui ka kaupmehe jaoks. Ning just eelkõige nendel põhjustel eelistavad nii kohalikud kliendid kui ka turistid müügikohtades maksta pangakaardiga.

Coop Pank pakub maksekaartide teenindamise teenust koostöös Nets Denmark A/S Eesti filiaaliga. Nets Denmark A/S Eesti filiaalil  on pikaajaline kogemus ning Skandinaavias ja Baltikumis teenindavad nad enam kui 300 000 kaupmeest.

Mis on Nets Denmark A/S Eesti filiaali maksekaartide teenuslepingu eelised

Konkurentsivõimeline hind
Teenuse kasutamiseks on vajalik sõlmida maksekaartide teenindamise leping, mis on kaks ühes leping ja sisaldab ka vajadusel terminali rendilepingu andmeid. Mõlemal on oma hind. Kaardimakse tehingute  hinnad kujunevad paljuski kaupmehe äritegevuse ja maksete suuruse põhjal. Tulenevalt oma suurusest ja pikaajalisest kogemusest suudab Nets Denmark A/S Eesti filiaal  pakkuda väga häid hindu erineva suurusega kaupmeestele.

Kaupmehele laekuvad maksed tööpäeviti netosummana, mis tähendab, et pangakontole laekuvalt  kaardimaksete summast on juba maha arvestatud teenustasud. Juhul, kui ettevõtja rendib ka makseterminali, siis kord kuus arvatakse maha ka terminali rendi summa kaardimaksete summast.

Kaupmees ei pea rohkem midagi tegema,  tasude maksmine on tehtud väga lihtsaks.

Terminalide valik
Teenusega on võimalik rentida laias valikus nii Ingenico kui ka VeriFone makseterminale ning kliendi soovi korral ka neid ühildada sertifitseeritud kassasüsteemidega. Tänapäeva standardeid arvestades toetavad terminalid nii magnetriba-, kiip- kui ka viipekaartidega maksmist. Loomulikult on kaupmehel võimalik valida vastavalt vajadusele ja soovile sidelahendus. Kuna valikut on palju, siis kõige sobivama sidelahenduse ja terminalitüübi aitab välja valida spetsialist. Sellega kaasneb kasutaja koolitus ning juhendmaterjalide jagamine.

Terminalide tehnilise toe telefon töötab ööpäevaringselt igal kellaajal.

Aruandlus ja raporteerimine
Nets Denmark A/S Eesti filiaal on välja töötanud kasulikud raportid kaupmehele kaardimaksete arvelduste jälgimiseks kui ka oma äri kaardimaksete analüüsimiseks.

Igapäevaselt on võimalik saada netoarvelduste laekumise teatised pdf- formaadis ja kuu põhiselt csv raportid e-postile.

Lisaks on teenuslepinguga sõlminul  võimalik kasutada tasuta veebipõhist MyNets portaal, kus kajastatakse laekumiste andmeid ning igakuiseid kaardimaksete kokkuvõtteid. Portaalis saab genereerida erinevaid raporteid ja neid alla laadida pdf-, csv- ja xml formaadis.

Aruandlus ja raporteerimine – mobiilirakendus MyPayments
Nets Denmark A/S Eesti filiaal on välja töötanud ka kaasaegse mobiilse rakenduse neile kasutajatele,  kes eelistavad ülevaateid jälgida oma telefoniekraanil. MyPayments on uus rakendus, mis annab ülevaate ettevõtte kaardimaksetest ning vajalikke teadmisi ja kokkuvõtteid oma klientide kohta. Selle abil on võimalik saada näiteks ülevaate kaardimaksete käibest või sellest, millised on nädala kõige aktiivsemad tunnid või hoopiski sellest, millistest riikidest on kliendid pärit ning kui paljud klientidest on püsikliendid.

Täiendavat infot MyNets portaali ja MyPayments rakenduse kohta leiate siit.

Kuigi maksekaartide teenus on tasuline, on meie senised kliendid teenusega väga rahul, sest see teeb äri toimimise sujuvamaks ning mõju on positiivne ka käibele. Vähemtähtis ei ole kindlasti ka turvalisus, mis tuleb kaasa väiksema koguse sularaha käitlemise vajadusega.

Maksekaartide teenindamise lepingu sõlmimine on väga lihtne: taotluse saab esitada kodulehel või pangakontoris, misjärel võtab taotluse esitajaga ühendust Nets Denmark A/S Eesti filiaali esindaja (teenindamine eesti, vene ja inglise keeles), et läbi rääkida lepingu tingimused ja lepingu sõlmimise detailid. Pärast lepingu sõlmimist teenus aktiveeritakse ja terminal paigaldatakse 5 tööpäeva jooksul.

Tähelepanu juhime sellele, et maksekaartide teenindamise teenust osutame Eestis registreeritud juriidilistele isikutele ja füüsilisest isikust ettevõtjatele.

Tutvu kindlasti ka Coop Panga ärikliendi paketi tasuta euroarvelduste ning parima intressi teenimise võimalustega.

Share

Other posts

When should you take out a small loan – and when shouldn’t you?

These days, consumer credit comes in all shapes and sizes, from charge accounts to classic micro loans. Borrowers are just as different, in both their attitudes to credit and the reasons they want or need it. Below we highlight some of the circumstances under which people take out consumer loans – and when you should think twice before doing so.