Skip to main content

Dear customer! There is an increase in SMS fraud with fraudsters trying to gain access to the bank accounts of clients. If in doubt, do not open web addresses sent by the SMS. Read more here.

 

Dear customer! Due to the public holiday, our branches will be closed and customer support unavailable on 1 May. Payments will also be affected, so we ask all clients to take this into account. Read more here.

Kas eriolukord mõjutab meie igapäevaseid harjumusi?

Igapäevaste pangateenuste kättesaadavus ja tavapärased tarbimisharjumused on ühtmoodi olulised igal ajahetkel.

Suur osa eestlasi teeb pangatoiminguid juba praegu digitaalselt, kuid on ka erijuhtumeid ja kliente, kes vajavad pangakontori külastamist. Keerulisematel aegadel on soovitatav teenuste kasutamisel eelistada pangakontori külastuse asemel digitaalseid kanaleid või helistamise võimalust.

Uudsetest lahendustest ja turvalisest ning paindlikust klienditeenindusest räägib „Lihtsalt rahast“ podcastis Coop Panga erakliendi igapäevapanganduse juht Teet Kerem.

Kuula saadet Kas eriolukord mõjutab meie igapäevaseid harjumusi?

Loe kokkuvõtet Delfist

Share

Teised podcastid

Uudised puuduvad.