Liigu edasi põhisisu juurde

Hea klient! Levimas on pankade nimel tehtavad petukõned ja saadetavad petusõnumid, mille abil püüavad kelmid saada ligipääsu kliendi pangakontole. Kahtluse korral lõpeta kõne ja ära ava sõnumiga saadetud veebiaadresse. Loe ka eiaitah.ee

Eesti suurfirma Stell eelistab raha paigutades kodumaist panka

Rahvusvahelise kontserni ettevõttest alguse saanud kinnisvarahaldusettevõte Stell on majutanud enda raha pea kõigi Eesti suurte pankade juures. Nüüdseks on ta Coop Panga pikaaegne klient ja hindab suurelt kodumaise panga võimalusi. Küsimustele vastab ettevõtte finantsjuht Kaur Õllek.

Kuidas Stell sündis?

Stelli nime all tegutseme aastast 2020. Stelli nimi on inspireeritud Stella polarise ehk Põhjatähe nimest. Oleme kinnisvarakeskkonna juhtimise ettevõte. Keskendume kvaliteetse elu- ja töökeskkonna loomisele ning oma klientide vara eest hoolitsemisele ja selle parendamisele. Laia teenuste valikuga pakume kliendile kinnisvarakeskkonna juhtimise terviklahendust, mis lisaks klassikalisele kinnisvara korrashoiule ja haldamisele hõlmab ka erinevaid tugiteenuseid.

Ligi 15 aastat kuulusime maailma ühe suurima puhastus- ja haldusteenuste ettevõtete gruppi ISS, mis tänu ühiselt jagatud tarkustele ja oskustele tagas meie ettevõttele enam kui sajandipikkuse kogemustepagasi.

Kuidas kulges ettevõtte ja selle pangakontode loomisprotsess?

Oleme juba pikemat aega tegutsev ettevõtte, seega meie jaoks pangakontode loomisprotsess polnud keeruline. Saime üle võtta ja tulemuslikult rakendada varasemalt toiminud süsteeme. Stell on kasutanud põhipangana läbi ajaloo pea kõiki suurimaid Eestis tegutsevaid pankasid ning kliendikogemus kontode haldamises on olemas. Täna on meie põhipangaks Coop Pank, siiski omame endiselt kontosid ka teistes suuremates pankades Eestis.

Mis on ettevõtte kontot luues ettevõtja jaoks panga valikul oluline?

Coop Panka sai konto loodud kuna nemad pakkusid parimaid laenutingimusi ettevõtte väljaostuks taanlastelt. Panga valikul sai oluliseks aspektiks lisaks toodete/teenuste valikule ja tingimustele ka suhtlus panga esindajaga. Tänane kontakt Coop Pangaga on väga hea, vastused päringutele on kiired ja alati püütakse meie jaoks leida parim lahendus. Väga oluline on ka internetipanga kasutajasõbralikkus. Oleme omalt pooltki teinud ettepanekuid, mida parendada ja muuta, et pangateenus vastaks rohkem meie vajadustele. Suurettevõttena otsime parimat pakkumist turult ja selleks hindame erinevate toodete kogukulu ja tingimuste paindlikkust. Coop Pank on meie ootustele vastanud.

Jaga